در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره

داوران بازبین جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس معرفی شدند

از سوی دبیرخانه جشنواره داوران بازبین ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس (یاسوج) معرفی شدند

به گزارش ایران تئاتر  حمید کاکاسلطانی, سعید کاظمیان و محمدعلی پیرسبزی از طرف دبیر خانه جشنواره به عنوان داوران بازبین جشنواره معرفی شدند.

در خبر جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین آمده است:
سازمان بهزیستی کشور در راستای فعالیتهای خود در زمینه ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به معلولین و تلاش در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی این گروه از افراد جامعه، با توجه به اهداف تربیتی و آموزشی هنر نمایش و نقش مؤثر و ارزشمند آن در توانمند سازی افراد معلول و کارکرد اجتماعی آن بویژه در ارتقاء سطح آگاهی عمومی، انتقال مفاهیم به مخاطبین با تاکید برتغییر نگرش جامعه، پیشگیری از گسترش فرهنگ ناتوانی و ایجاد ارتباطی هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا، جشنواره های منطقه ای تئاتر معلولین را به صورت سالانه برای افراد معلول (جسمی – حرکتی، ذهنی، اختلالات بینایی، اختلالات شنوایی، سالمندان و بیماران روانی مزمن) در شش منطقه برگزار می نماید.
جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ نهم لغایت دوازدهم اسفندماه سال جاری در چهار بخش خیابانی, صحنه ای و کودک و نمایشنامه نویسی با حضور گروههای نمایش پنج استان فارس بوشهر, بندرعباس, خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
بازبینی جشنواره تئاتر معلولین منطقه خلیج فارس به صورت حضوری و از چهل نمایش ودر پنج استان از تاریخ یکم لغایت نهم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 




نظرات کاربران