در حال بارگذاری ...

خبرهایی از ششمین روز جشنواره تئاتر مهر کاشان

نمایش‌های صحنه‌ای «روز نهم»، «آخرین نامه» و «قندخون»‌ در ششمین روز جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، نمایش صحنه‌ای «روز نهم» به نویسندگی و کارگردانی محسن ابوالفتحی با ژانر دفاع مقدس کار گروهی از کاشان در تماشاخانه ماه و نمایش «آخرین نامه» با ژانر کمدی دفاع مقدس به نویسندگی مهرداد کورش نیا و کارگردانی علیرضا مویدی کارگروهی از شاهرود در سالن مهربان ویژه بخش مسابقه و " قندخون" با ژانر اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج از تهران در خانه تئاتر در قالب کارگاه آموزشی ویژه هنرمندان تئاتر ویژه بخش مهمان برگزار شد.
ششمین شب جشنواره مهر رنگ دفاع مقدس به خود گرفت
اجرای سه نمایش صحنه‌ای و یک تئاتر خیابانی در ششمین روز سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با حاشیه های خواندنی زیر همراه بود.
حضور شهروندان در تمام مقاطع سنی و به صورت خانوادگی برای دیدن نمایش‌های جشنواره از نکات جالب این شب‌های نمایشی فرهنگسرای مهر است.
همزمانی دو اجرا صحنه‌ای "آخرین‌نامه" و "روز نهم" در فرهنگسرای مهر که هر دو در بخش مسابقه جشنواره شرکت کردند موجب شد تا اجرای "آخرین نامه" ‌برای حضور داوران با یک ساعت تاخیر اجرا شود.
سرمای شب‌های زمستانی کاشان مانع از حضور پرشور شهروندان و علاقه‌مندان به هنر بالاخص تئاتر برای دیدن دومین اجرای نمایش خیابانی "هوش اقتصادی" در محوطه باز فرهنگسرای مهر کاشان نشد.
اجرای دو نمایش صحنه‌ای در قالب دفاع مقدس با دو اثر متفاوت درام و کمدی در ششمین روز جشنواره نشان داد که هنر نمایش توانایی معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در تمام ژانرها برای معرفی به نسل جوان دارد.
نصب پوستر و بروشورهای نمایش‌های جشنواره تئاتر مهر توسط عوامل گروه‌های شرکت‌کننده برای تبلیغ و جذب بیشتر تماشاچی برگرمای این رخداد فرهنگی و هنری افزوده است.
"گمشده"، "دموکراسی زیر نور ماه"، "هملت با سالاد فصل" و "داستان یک افتتاحیه" از جمله نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای امروز چهارشنبه 20 دی در روز هفتم سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به روی صحنه می‌رود.

 




نظرات کاربران