در حال بارگذاری ...
سحر رضوانی در گفت و گو با ایران تئاتر عنوان کرد

نسخه آزمایشی؛ داستانی درباره چالش های یک زوج

ایران تئاتر: سحر رضوانى هنرمند جوان مشهدی فارغ التحصیل کارشناس ادبیات فارسى از دانشگاه فردوسى و کارشناس ارشد ادبیات نمایشى از دانشگاه هنر و معمارى تهران و عضو گروه تئاتر نیمکت است. وی فعالیت تئاتریش را از سال ۸۶ آغاز کرد. نگهبان و اژدها، یک ساعت آرامش،دست های سرخ خواهرم ، افراخته و سه خواهر از جمله کارهای مهم کارنامه کاری رضوانی محسوب می شوند

رضوانی به خاطر بازی در نمایش دست های سرخ خواهرم برنده جایزه بهترین بازیگر از جشنواره تئاتر منطقه ای زهدان شد.

او در گفت وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت جدید تئاتریش گفت: در نمایش نسخه آزمایشی بازی دارم. کارگردان این نمایش علی حاتمی نژاد است. داستان این نمایش در باره زوج جوانی است که در زندگیشان با اتفاقی روبه رو می شوند؛ یک روز از خواب بلند شده و می بیند کسی در شهر باقی نمانده است و کار یک فضای آخرالزمانی دارد. در اثر تنهایی بین این زوج، چالش هایی به وجود می آید و در رابطه شان خشونت حاکم می شود.

وی تاکید کرد : نمایش جغرافیای خاصی ندارد و زن و مرد در نمایش اسم هم ندارند. در این نمایش با محمد رضا صولتی همبازی هستم. تمرینات نمایش در مشهد انجام می شود .

رضوانی در ادامه سخنانش در باره حضورش در نمایش شنا درآتش افزود: کارگردان این نمایش رضا صابری است. من در این نمایش نقش سایه را بازی می کنم؛ سایه یک بازیگر تئاتر است و توسط یک گروه روان شناس برای اجرای نمایش به یک آسایشگاه دعوت می شوند و برای سایه در این حضور اتفاقاتی رخ می دهد. در این نمایش عبدالله برجسته ، محمد رضا صولتی ، نازنین تفضلی  بازی دارند و بازیگردان نمایش حامد امان پور است. متاسفانه تهیه کننده این نمایش چالش های زیادی را در تمرینات نمایش به وجود آورده اند که شاید در حضورم در این نمایش تجدید نظر کنم؛ این نوع برخوردهای نه چندان حرفه ای به بدنه تئاتر لطمه می زند.

 

گفت وگو از احمد محمد اسماعیلی

 

 




نظرات کاربران