در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره

هیئت‌داوران جشنواره نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت معرفی شدند

مجتبی عوض زاده، رییس روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران و دبیر چهارمین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت، در احکامی هیئت‌داوران این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر «رحمت امینی»، «سعید اسدی»، «حمیدرضا نعیمی»، «میرعلیرضا دریابیگی» و «رضا بهارلو» در احکام جداگانه ای به عنوان هیئت‌داوران چهارمین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت منصوب شدند.
در این حکم خطاب به داوران آمده است، نظر به تخصص، دانش و تجربیات جناب عالی در حوزه هنر نمایش، با این حکم به عنوان داور چهارمین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت منصوب می‌شوید. شایسته است با خوانش و بررسی دقیق نمایشنامه های متقاضی و با ذکر دلایل انتخاب نسبت به معرفی متون برگزیده در جهت تحقق اهداف این جشنواره اقدام نمایید.
مشخصات داوران معرفی شده چهارمین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت به شرح زیر است:
۱- رحمت امینی (متولد ۱۳۵۰ ورامین، نویسنده، کارگردان، مدرس دانشگاه، مدیر گروه هنرهایی نمایشی پردیس هنرهای زیبایی دانشگاه تهران)
۲- سعید اسدی (متولد ۱۳۵۲ کرمانشاه، نمایش نامه نویس، پژوهشگر، مدرس دانشگاه و مدیر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی)
۳- حمیدرضا نعیمی (متولد ۱۳۵۳ سرپل ذهاب، نمایش نامه نویس، بازیگر، کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه)
۴- میرعلیرضا دریابیگی (متولد ۱۳۵۶ تهران، کارگردان، محقق، پژوهشگر، مدرس دانشگاه و مدیرگروه آموزشی و تحصیلات تکمیلی نمایش دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی)
۵- رضا بهارلو (متولد ۱۳۵۶ آبادان، کارگردان، بازیگر، طراح و مدرس دانشگاه)
مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این دوره با حضور مدیران ارشد صنعت نفت، مدیران هنرهای نمایشی کشور، هنرمندان، نویسندگان و اهالی رسانه در پایان بهمن ماه امسال برگزار می شود.
جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت با ایده و دستور سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و به همت روابط عمومی این شرکت از سال 1392 تا کنون به طور سالانه در حال برگزاری است.

 




نظرات کاربران