در حال بارگذاری ...
با اجرای محمد سلوکی

جشنواره تئاتر مهر کاشان با چهر‌های شاخص نمایش کشور پایان می‌یابد

سه چهره شاخص تئاتر کشور میهمانان ویژه آیین پایانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان هستند.

به گزارش ایران تئاتر فرهاد ناظرزاده کرمانی، رضا بابک و عباس جهانگیریان سه نام مؤثر عرصه نمایش کشور، در آیین پایانی این جشنواره که از ساعت 19 در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.
«قرهاد ناظرزاده» کرمانی پژوهشگر برجسته هنرهای نمایشی و تئاتر و چهره ماندگار عرصه فرهنگ و هنر کشور سخنران و میهمان ویژه این مراسم محسوب می‌شود.
«رضا بابک» بازیگر و کارگردان پیشکسوت عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر کشور نیز دیگر میهمان آیین پایانی جشنواره سیزدهم است
«عباس جهانگیریان»، نویسنده و پژوهشگر کودکان و نوجوانان میهمانان ویژه دیگری است که در کنار هنردوستان و هنرمندان آیین پایانی این جشنواره را به تماشا می‌نشیند.
در این آیین که اجرای آن را محمد سلوکی عهده‌دار است بخش‌های متنوعی نظیر موسیقی، کلیپ، تقدیر از پیشکسوتان و تجلیل از آثار برگزیده پیش‌بینی شده است.
سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان که از 14 دی‌ماه جاری آغاز شده شامگاه 24 دی‌ماه در تالار آزادی دانشگاه کاشان با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگویی کوتاه با رضا بابک

بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند عرصه نمایش ایرانی را به روزهای اوجش برگرداند
گفت‌وگویی کوتاه با رضا بابک

بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند عرصه نمایش ایرانی را به روزهای اوجش برگرداند

رضا بابک، هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می‌گوید تشکیل بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند گونه نمایش ایرانی را که مدتی است دچار کلیشه‌ها و تکرار شده است، دوباره شکوفا کند و به روزهای اوجش برساند.

|

با حضور علی نصیریان و دیگر هنرمندان پیشکسوت

جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج برگزار شد
با حضور علی نصیریان و دیگر هنرمندان پیشکسوت

جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج برگزار شد

در جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج که با حضور علی نصیریان و جمعی دیگر از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، خریداری ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج، بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر و تصویب تشکیل بنیاد تئاتر ملی ایران مورد تاکید مجدد قرار گرفت.

|

نظرات کاربران