در حال بارگذاری ...
داوران چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهرمعرفی شدند

دبیر جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر داوران چهاردهمین دوره جشنواره را معرفی کرد

به گزارش ایران تئاتر دبیر جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر گفت: فاطمه فخری، جهانشیر یاراحمدی و محمدرضا شهبازی داوری آثار جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر را بر عهده دارند.

فرهاد فیاض بخش در این باره با اعلام این خبر اظهار داشت: چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر تا 26 دی‌ماه در مجموعه تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری بوشهر با حضور 14 گروه نمایشی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه فاطمه فخری، جهانشیر یاراحمدی و محمدرضا شهبازی داوری آثار جشنواره را بر عهده دارند، افزود: کارگاه آموزشی فن بیان با تدریس استاد ابوالحسن تهامی نژاد دوشنبه 26 دی‌ماه ساعت 17 در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برپا می‌شود.
فیاض بخش بیان کرد: ‍ نمایش «ساعت پنج شد بابا» اثری از هنرمندان معلول کرمانشاهی به عنوان مهمان در جشنواره استانی بوشهر حضور دارد و این نمایش با حضور موفق خود در جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان زاگرس به میزبانی کرمانشاه موفق به کسب جوایز متعدد در بخش‌های مختلف شده است و از سوی سازمان بهزیستی کشور برای برگزاری تورهای نمایشی تئاتر معلولان در سراسر کشور انتخاب و در گام اول به استان بوشهر دعوت‌ شده است تا به عنوان مهمان در چهاردهمین جشنواره استانی تئاتر معلولان بوشهر حضور یابد.
دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر افزود: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره سه‌شنبه 26 دی‌ماه ساعت 18 در باغ و تالار کالیستو می‌شود.

 




نظرات کاربران