در حال بارگذاری ...
در دیدار رئیس شورا ی شهر شهرستان دماوند و ارمغان بهداروند مطرح شد

بررسی گام های نخست برای ساخت تماشاخانه شهرستان دماوند

جلسه شورای تخصصی تئاتر شهرستان دماوند روز گذشته ۲۵ دی ماه با حضور غلامرضا ذبیحی رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، جواد مستخدمی خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی ایران،امیر حسین شفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، حسین ناصری رئیس انجمن هنرهای نمایشی دماوند، محمد طایفه، محمدحسین میربابا، هومن رهنمون و نوروز قزوینی به عنوان اعضای این شورا در انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، در این جلسه غلامرضا ذبیحی رئیس شورای شهر شهرستان دماوند از اهمیت پرداختن به مقوله تئاتر سخن گفت و در ادامه به این نکته اشاره کرد که شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند آمادگی لازم برای حمایت از فعالیت‌های هنرمندان شهرستان را دارد.

در این دیدار همچنین نوروز قزوینی به عنوان یکی از اعضای شورای تخصصی شورای دماوند گزارشی از فصل تئاتر دماوند که قرار است سال 1397 برگزار شود ، ارائه کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ددر فصل تئاتر دماوند 15 اثر با همکاری شورا و شهرداری، اداره فرهنگ شهرستان و انجمن نمایشی شهرستان دماوند هر یک به مدت 15 شب در شهرستان دماوند به اجرای آثار خواهند پرداخت.

بهداروند ضمن تقدیر از حمایت شورای شهر دماوند و فعالیت‌های گسترده شورای تخصصی  تئاتر شهرستان دماوند بر تداوم اجراها عمومی  تاکید کرد و افزود: این امر باعث شکوفایی هنر تئاتر در شهرستان می‌شود و منجر به جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.وی در بخشی از سخنانش اعلام کرد که در برگزاری  فصل تئاتر  دماوند در کنار گروه های  نمایشی این شهرستان خواهد بود .

سپس رئیس شورای شهر شهرستان دماوند و ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی درباره ضرورت ساخت یک سالن بلک باکس رایزنی  کردند.در این میان رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند  اظهار کرد: این شورا و شهرداری دماوند آمادگی دارد تا این اتفاق فرهنگی را در شهرستان دماوند رقم زند.بر اساس سخنان رئیس شورای شهر شهرستان دماوند به زودی شاهد تاسیس تماشاخانه تخصصی در شهرستان دماوند باشیم.




نظرات کاربران