در حال بارگذاری ...
ازبین 300 طرح بین المللی

«تئاتر برای همه _ تئاتر همه جا» به جشنواره بولونیای ایتالیا دعوت شد

حسین منصورزاده طراح «تئاتر برای همه _ تئاتر همه جا» به جشنواره رویا و تصوراتی از آینده بولونیای ایتالیا دعوت شد.

به گزارش ایران تئاتر پروژه ی خلاقانه " تئاتر برای همه _ تئاتر همه جا " سال گذشته توسط معاونت پرورشی مجتمع فارابی پادنای وسطی شهرستان سمیرم در آموزشگاه شهید خواجه مورک کلید خورد و امسال نیز با استقبال خوب دانش آموزان، اولیا و کارشناسان شروع به کار نمود.
حسین منصورزاده طراح این پروژه برای دومین سال رسما به جشنواره رویا و تصوراتی از آینده بولونیای ایتالیا (بعنوان سه طرح برگزیده از بین 300 طرح بین المللی) دعوت شد. این طرح که با استقبال اداره ی کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم نیز مواجه گردیده با هدف توسعه ی هنر اصیل نمایش در رشته های عروسکی و صحنه ای همچنین مبارزه با معضل خجالت، کم رویی و انزوای دانش آموزان کار خود را آغاز نموده است.
از ویژگی های بارز این طرح، استفاده ی بهینه از کمترین امکانات و تجهیزات برای اجرای اثر و استفاده از خلاقیت ها و بداهه پردازی های دانش آموزان و مشارکت دانش آموزان خجالتی و کم رو در تمام مقاطع تحصیلی می باشد. استفاده از داستانهای اصیل پارسی شاهنامه، کلیله و دمنه، مثنوی معنوی و اشعار کودکانه استاد ابولقاسم حالت برای شناخت ریتم و قصه از دیگر رویکردهای مثبت و منحصربفرد این پروژه است.




نظرات کاربران (1)