در حال بارگذاری ...
رئیس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مهر کاشان:

قدردانی مخلصانه خود را باید پیشکش صاحبان اصلی این رویداد هنری نمایم

رئیس ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در پیامی از دست اندرکاران، عوامل و نقش‌‌آفرینان برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.

به گزارش ایران تئاتر  مرتضی والی‌زاده مدیرعامل این سازمان و رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در پیامی از عوامل و دست اندرکاران جشنواره سیزدهم تقدیر کرد که مشروح آن در ذیل آمده است:
بنام خدای مهرآفرین
باری دیگر جشنواره‌ای سرشار از «مهر» در خطه مهرورزان برگزار شد و باز مهد  فرهنگ و تمدن میزبان شایسته اهالی اقلیم تئاتر کشور لقب گرفت تا دگرباره نام کاشان بزرگ بر فراز سرای هنر ایران زمین حک شود.
 اما این امر جز با مشارکت و ایفای نقش «مهرآفرینان» خطه نخستین ها ممکن نبود. آنانی که با گذشت از منیت ها و منافع فردی تنها به دنبال حفظ اعتبار فرهنگی  کاشان و کاشانی بودند.
بنابراین ضمن پیشکش کردن خاضعانه ترین سپاس ‌ها حضور نماینده محترم مقام معظم رهبری و امام جمعه معزز کاشان، معاون محترم استاندار و فرماندار کاشان، ریاست و مجموعه همکاران اراده فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای فرهنگ دوست شورای شهر، شهردار خلاق و مبتکر، مشاور محترم فرهنگی شهردار و سایر شخصیت‌های برجسته دیارمان که با حمایت های بی دریغ و راهنمایی‌های راهگشای خود ستاد برگزاری جشنواره سیزدهم را در پیمودن  مسیر دشوار اجرا، یاری رساندند، لازم می دانم به رسم قدرشناسی از تلاشگران این حرکت عظیم فرهنگی، تقدیر مکرر داشته باشم:
 قدردانی ویژه از دبیر محترم، مسئولان، اعضای کمیته های مختلف و تمام عوامل اجرایی سیزدهم تئاتر مهر می نمایم که با کوششی چندماهه، زمینه برگزاری مناسب این جشنواره را فراهم آوردند.
تلاش‌ مستمر همکاران خود در بخش‌های مختلف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به خصوص کارکنان فرهنگسراها و به ویژه فرهنگسرای مهر  را نیز ارج می نهم که با تمام وجود در میزبانی هر چه شایسته تر خطه فرهنگ از این رویداد ملی هنری نقش آفرینی کردند.
از همکاری همه جانبه اعضای خانواده بزرگ شهرداری به خصوص معاونین شهردار و بویژه معاون محترم اداری و مالی شهرداری، مدیران مناطق، مدیران عامل سازمان‌ها، مدیریت حراست و تمام کارکنان شریف این مجموعه خدمات رسان نیز تقدیر می نمایم.
اما به راستی قدردانی مخلصانه خود را باید پیشکش صاحبان اصلی این رویداد هنری نمایم؛ هنرمندان عرصه تئاتر کشورم و بویژه هنرمندان کاشانی  (اعم از نویسنده، کارگردان و بازیگر و تمام عوامل اجرایی هنر تئاتر)  که فارغ از هیاهوها تنها به ارائه قابلیت های هنری کشور عزیزمان و  خطه هنرپرور کاشان  می اندیشند و با مناعت طبعی سرشار، همنشینی ملی هنری زمستان 96 در این خطه را رقم زدند.
در پایان شایسته می دانم از دیگر نقش آفرینان نظیر نیروهای محترم انتظامی و برقرارکنندگان نظم و امنیت، اصحاب پرتلاش رسانه، اهالی دغدغه مند فرهنگ و آحاد جامعه دارالمومنین کاشان که زحمت میزبانی از این رویداد مهم ملی را بر خود هموار ساختند تقدیر وتشکر بنمایم.
به امید مهر و مهرآفرینانی دیگر...

 




نظرات کاربران