در حال بارگذاری ...
شب گذشته و در میان استقبال تماشاگران

اجرای "فیش آباد" به مدیرکل هنرهای نمایشی تقدیم شد

اجرای چهارشنبه شب "فیش آباد" شب گذشته با حضور مهدی شفیعی به صحنه رفت و سیروس همت این اجرا را به وی تقدیم کرد.

به گزارش ایران تئاتر در پایان اجرای شب گذشته نمایش فیش آباد و پس از تشویق ممتد تماشاگران برای اعضای گروه سیروس همتی به رسم ادب از هنرمندان مهمان اجرای شب گذشته قدر دانی کرد .

وی با تاکید بر این که هنرمندان برجسته ای مهمان این اجرا هستند با ذکر نام حبیب دهقان نسب و قربانعلی نصرت صابر هنرمندی از تاجیکستان که داور بخش الف مسابقه ایران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ، همچنین غلامرضا رمضانی نویسنده و کارگردان سینمای ایران ، داوود توحید پرست فیلمنامه نویس کشورمان به نمایندگی از حاضرین نام برد که با تشویق حاضرین همراه شد.

سپس ضمن قدردانی از حضور ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و علی اکبر عبدالعلی زاده سردبیر سایت ایران تئاتر گفت : در میان مدیران تئاتر کشور در ادوار مختلف ، هنرمندی که تجربه مدیریت نداشته یا مدیری که تجربه هنری نداشته را تجربه کردیم . اما حضور مهدی شفیعی هنرمندی که تجربه مدیریت فرهنگی قابل توجهی دارد در این سال ها زمینه توسعه و آرامش تئاتر را فراهم کرده است . او تئاتر را از خوزستان شروع کرده است و سال ها تجربه مدیرت فرهنگی بویژه در عرصه هنرهای نمایشی را داردو با درک درستی از ضرورت های عرصه نمایش فضای مناسبی برای فعالان و حیات تئاتر فراهم کرده است .

اجرای نمایش "فیش اباد " تا شنبه آتی در سالن سرو روی صحنه می رود این نمایش به موضوع فیش های نجومی می پردازد .




مطالب مرتبط

یادداشت سیروس همتی در اهمیت جشنواره‌های استانی

تئاتر استان‌ها، پتانسیل جهانی شدن دارد
یادداشت سیروس همتی در اهمیت جشنواره‌های استانی

تئاتر استان‌ها، پتانسیل جهانی شدن دارد

سیروس همتی: باوجود این‌که آثار حاضر در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال‌وبختیاری یا بهتر است بگویم، تئاتر بام ایران، از نظر تعداد محدود بودند اما خوشبختانه تمامی آن‌ها از نظر کیفی بسیار ...

|

گفت‌وگو با داور سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

سیروس همتی: جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است
گفت‌وگو با داور سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

سیروس همتی: جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است

داور سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به خالی بودن جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های تئاتر استانی گفت: سرمایه‌گذاری و ارائه آموزش در این حوزه به دلیل اهمیت بُن‌مایه تئاتر کودک و نوجوان و ضرورت پشتوانه‌سازی برای آینده تئاتر لازم است.

|

نظرات کاربران