در حال بارگذاری ...
به همت گروه تئاتر تکم و نیلوفران

«مشترک موردنظر» در شهرستان مرند خوانش می‌شود

مشترک موردنظر کاری از گروه تئاتر تکم و نیلوفران شهرستان مرند ۵ و ۶ بهمن‌ماه ساعت ۱۷ در پلاتو تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند خوانش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر«مشترک موردنظر» که تنها نماینده در پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی وتار کردستان بوده است. نوشته کامران شهلایی به کارگردانی محمد یوسفی زاده و با هنرمندی ایسان خلیل زاده؛ پریوش فتاح زاده؛ سلماز اخلاقی؛ محمد حاج احمدلویی؛ یوسف پوربشاش ومحمد یوسفی زاده. موسیقی کار بر عهده:علی شکوه فر وامین محمود زاده است.امیرعلی کاظم پور؛ کمال آذری و حمید حمیدی به‌عنوان عوامل در کنار گروه فعالیت دارند. مشترک موردنظر بیانگر رابطه‌های است که باعث ازهم‌پاشیده شدن خانواده‌ها می‌شد را بیان می‌کند.
این نمایش کاری از گروه تئاتر تکم و نیلوفران شهرستان مرند با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند و شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند به روی صحنه خواهد رفت
گروه تئاتر تکم و نیلوفران شهرستان مرند سال ۹۶ با حضور در جشنواره‌های تئاتر خیابانی ارس؛ جشنواره ملی تئاتر تیرنگ مازندران؛ جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران؛ جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان؛ جشنواره نمایشنامه خوانی وتار کردستان و جشنواره بین المللی تئاتر آیینی سنتی تهران وکسب جوایز در این جشنواره خود را برای جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر وجشنواره سراسری تئاتر ایثار آماده می کند.




مطالب مرتبط

محمد لارتی، کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر:

«چند روایت نامرتب»، نمایشی از دردهای ناشی از تنهایی است
محمد لارتی، کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر:

«چند روایت نامرتب»، نمایشی از دردهای ناشی از تنهایی است

محمد لارتی، کارگردان نمایش «چند روایت نامرتب» معتقد است هدف نمایش او، نمایان­‌ساختن زخم­‌ها و دردهای ناشی از تنهایی است. زخم­‌ها و دردهایی که نه‌تنها جامعه ما، بلکه همه جوامع جهان با آن‌ها روبه‌رو هستند و درمان این دردها، نیازمند اراده جمعی و بشری است تا این چالش‌ها و ...

|

کامران شهلایی، یکی از کارگردانان نمایش «چند روایت نامرتب» مطرح کرد

نمایشی با سه اپیزود، حول محور تنهایی
کامران شهلایی، یکی از کارگردانان نمایش «چند روایت نامرتب» مطرح کرد

نمایشی با سه اپیزود، حول محور تنهایی

کامران شهلایی، یکی از کارگردانان نمایش «چند روایت نامرتب»، اثری که از طریق ورود به بخش تازه‌ها وارد مسابقه تئاتر ایران چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد، می‌گوید این نمایش سه اپیزود با حضور یک بازیگر مرد و سه بازیگر زن، حول محور تنهایی است.

|

نظرات کاربران