در حال بارگذاری ...
در قالب دومین پنل جشنواره تئاتر فجر

کارگاه «هاینر گابلز» تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

دومین پنل سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا ساعتی دیگر با حضور هاینر گابلز، آهنگساز و کارگردان سرشناس آلمانی در سالن شهناز خانه هنرمندان آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر امروز ساعت 17، هاینر گابلز، آهنگساز و کارگردان سرشناس آلمانی به همراه رضا سرور و استوارت ادنسین درباره «پلی فونی در تئاتر و جایگاه صدا» در این پنل گفتگو می‌کنند.
گابلز یکی از مهم‌ترین نمایندگان موسیقی معاصر و صحنه تئاتر است که آهنگ‌هایش توسط گروه‌ها و ارکسترهای بزرگ منتشر شده و در حال حاضر در سراسر جهان، موسیقی‌های تئاتر او بر صحنه‌های مختلف اجرا می‌شوند. گابلز رئیس آکادمی تئاتر هسن است و در مؤسسه مطالعات تئاتری دانشگاه جاستس لیبیگ در گیسن آلمان تدریس می‌کند.
هنرجویان و علاقمندان به موسیقی تئاتر می‌توانند به صورت آزاد در این پنل شرکت کنند و با هاینر گابلز و همراهانش به بحث و گفتگو بنشینند.
بخش بین‌الملل سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر، به مدیریت آروند دشت‌آرای، پنل‌هایی را برنامه‌ریزی کرده است که در آنها تعدادی از کارگردانان تئاتر مشهور جهان به همراه کارگردانان ایرانی درباره موضوع‌هایی که دغدغه آنهاست سخن می‌گویند و تجربیات خود را با حاضران به اشتراک می‌گذارند.
سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری فرهاد مهندس پور تا 9 بهمن برگزار می‌شود.




نظرات کاربران