در حال بارگذاری ...
با حضور بیش از 70 هنرمند شهرستان

«بانوی بی‌نشان» در آران و بیدگل به صحنه می‌رود

نمایش بزرگ «بانوی بی‌نشان» توسط هنرمندان کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) هفته آخر بهمن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران وبیدگل به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر حجت الاسلام مهدی رحمتی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) گفت: نمایش بزرگ «بانوی بی‌نشان» با موضوع مروری بر مراحل تولد تا شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) در هفته آخر بهمن ماه 96 در سالن نوساز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل به روی صحنه می رود.
رحمتی افزود: تلاش شده است از همه ظرفیت های هنری و فنی عرصه هنر نمایشی شهرستان آران وبیدگل در این اثر استفاده شود.
ایشان گفت: بیش از 70 هنرمند و عوامل اجرایی از شهرستان آران و بیدگل مشغول مراحل پیش تولید این اثر نمایشی هستند.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) در ادامه گفت: با مدد الهی، تلاش چندین ماهه عوامل این نمایش و با پشتوانه تجربه نمایش های آیینی سپیده خونین و پیام سرخ که پیش از این توسط هنرمندان کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) اجرا شد امید داریم تماشاگران با اثری متفاوت که ترکیبی زیبا از بازیگری، صدا، دکور و نور است روبرو شوند و انشاالله کاری در شان وجود مقدس حضرت صدیقه کبری (س) ارائه شود.
رحمتی در پایان افزود: اجرای این پروژه بزرگ مستلزم یاری و حمایت های مادی و معنوی خیرین، محبین اهل بیت (ع) و نهادهای فرهنگی شهرستان است که امید می رود با کمک آنها بر کفیت این اثر افزوده شود.
ایشان افزود: کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) از همه علاقه مندانی که مایلند در این پروژه مشارکت مادی و معنوی داشته باشند برای همکاری دعوت به عمل می آورد.

 




نظرات کاربران (1)