در حال بارگذاری ...
با آغاز تور اجراهای کشوری نمایش؛

«تب سرد روی پیشانی داغ» به بجنورد می رود

نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» نوشته علی حاتمی نژاد و به کارگردانی حسن عابدی بعد از اجرای موفق در تئاتر شهر از ۳ تا ۵ بهمن ماه در تماشاخانه شمس بجنورد به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» نوشته علی حاتمی نژاد و به کارگردانی حسن عابدی بعد از اجرای موفق در سالن سایه تئاتر شهر تور اجراهای کشوری خود را آغاز کرده است. در اولین اجرای خود از 3 تا 5 بهمن ماه در تماشاخانه شمس بجنورد در دو اجرای ساعت 18 و 20 به روی صحنه می رود.
تب سرد روی پیشانی داغ داستان نازی و کیوان است که تصمیم گرفتند تا با دعوت شبانه از دوستانشان خبر جدائیشان را اعلام کنند. آنها دلیل جداییشان را خستگی از هم می دانند. شب می شود اما...
پیام دهکردی، عارفه لک، فرشاد فهیمی، باران شادپوری بازیگران این نمایش هستند
وحید لک (مجری طرح و مدیر تولید)، علی یزدانی (مدیر پروژه بجنورد)، محمد صمدی (دستیارکارگردان)، پیام نیکخواه (عکس)، سعید حسنلو (طراح صحنه و نور)، میلاد نظیفی (دستیار صحنه)، جعفر حجازی (طراح صدا و جلوه های بصری)، عارفه لک (طراح لباس)، طراح پوستر و بروشور (طراح پوستر و بروشور)، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، امیر علی پریز (مدیر هماهنگی و اجرا)، کامران سیف الله (تصویر بردار و تیزر) دیگر عوامل این نمایش هستند.
نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» 3 تا 5 بهمن ماه در تماشاخانه شمس بجنورد به آدرس تئاتر شهر محتمع گلشن پلاتو شمس بجنورد در دو اجرای ساعت 18 و 20 به روی صحنه می رود.
علاقه مندان می توانند جهت خرید بلیط به https://golshanonline.ir/ مراجعه یا نمایند.

 

 




نظرات کاربران