در حال بارگذاری ...
از دوازدهم بهمن ماه در تماشاخانه دا؛

«سیم و سرمه» با تخفیف ویژه سه روز نخست به صحنه می‌رود

نمایش «سیم و سرمه» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی روزبه حسینى، با تخفیف ویژه سه روز نخست از دوازدهم بهمن ماه، به مدت پانزده شب در خانه نمایش دا به روى صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر این اثر که با شرکت در سى و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرای خود را آغاز کرد، پس از اتمام برگزاری جشنواره، اجرای عموم خود را از دوازدهم بهمن ماه آغاز می‌کند.
به گفته سرپرست گروه فیلم و تئاتر "و ناگهان" این اثر علاوه بر چهار اجرا در جشنواره‌ی تئاتر فجر ٩٦، پیش از اجراى عمومى، یک اجراى ویژه براى برخى از هنرمندان و منتقدان داشت و در معرض نظرات مختلف این دوستان قرار گرفت.
تاکنون هنرمندانى چون رویا نونهالى، قاسم روبین، بهرنگ بقایى، سولماز نراقى، ساغر مسعودی، رضا آشفته، زهرا شایان فر، صحرا فتحى و ابراهیم پشت کوهى از این اثر دیدن کرده‌اند.
نمایش "سیم و سرمه" روایتی تو در تو و موسیقایی از قصه عاشقانه را در یک سیر زمانى از دوران پهلوى اول تا امروز روایت مى کند، که براى ما از عشق و عاشقى می‌گوید و از سیاه و مطربی.
پیش‌ازاین قرار بود این نمایش دوشنبه ١٨ دی‌ماه اجراى خود را در "خانه‌ی نمایش دا" آغاز کند که اجراى عمومى آن بنا بر دلایلى به نیمه‌ی دوم بهمن ماه موکول شد.
در این نمایش، میثم غنى زاده و سیما شُکرى به ایفاى نقش می‌پردازند.
سایرعوامل این نمایش نیز عبارتند از آهنگساز و ووکالیست آیدا روزبهانه، نوازنده‌ی گیتار و ووکالیست رامین رضاپور، آرش فصیح مجرى طرح، رحمان حسینى مدیر تولید، نگار بیگی دستیار کارگردان، فاطمه نوروزى و علی افشاری گروه کارگردانی، علیرضا چلیپا مدیر هنرى، سمیرامیس محمدى روابط عمومى، مهدى طالقانى طراح گرافیک، سید ضیاء الدین صفویان عکاس، امیر ترحمى مشاور فنى.
نمایش " سیم و سرمه" هر روز به استثناى روزهاى شنبه ساعت ٢٠:١٥به مدت زمان ٥٠دقیقه و در طول پانزده شب، در تماشاخانه دا به روی صحنه می رود. علاقه مندان جهت تهیه بلیت این نمایش، با تخفیف ویژه سه روز نخست اجرا، از امروز دهم بهمن ماه می توانند جهت خرید آنلاین به سایت تیوال مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران