در حال بارگذاری ...
در پیامی از سوی هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی عنوان شد:

 تئاتر خراسان فصل جدیدی را آغاز می کند

رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در پیامی درخشش هنرمندان این استان در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر را تبریک گفتند.

به گزارش ایران تئاتر، سید جواد اشکذری رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی و اعضای هیئت مدیره این انجمن پیام تبریک منتشر کردند. در متن این پیام آمده:

 

درخشش بی نظیر هنرمندان تئاتر مشهد در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نشان از صلابت و پویایی تئاتر خراسان رضوی و جایگاه رفیع و ارزنده تئاتر پایتخت معنوی کشور در کنار پایتخت سیاسی ایران بزرگ می باشد.

برگزاری جشنواره سی و ششم با حضور 10 تئاتر از مشهد و کسب 5 عنوان برگزیده از 8 کاندیدا، نشان از حضور پر قدرت هنرمندان پیشانی بلند و عزیز تئاتر خطه خراسان رضوی است.

بدون شک حضور قدرتمند و پرافتخار نمایش «حذفیات» در بخش بین الملل برای اولین بار، بیان کننده آغاز فصل جدیدی برای تئاتر خراسان رضوی در عرصه های بین المللی و نیز آفتخارآفرینی غرورآفرین تئاتر «پیانیستولوژی» بیان کننده حضور جوانان خلاق و خوش فکر در تئاتر شهرمان می باشد.

هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی ضمن ارج نهادن به تمامی هنرمندان خراسانی حاضر در جشنواره، از هنرنمایی تمامی گروه های مشهدی که آثارشان به این دوره از جشنواره راه یافتند و همچنین هنرمندانی که در بخش های گوناگون نامزد دریافت جایزه شدند، تقدیر کرده و مراتب تبریک خود را به گروه نمایشی "پیانیستولوژی" به عنوان اثر برگزیده ی مسابقه ایران، مهدی ضیا چمنی به خاطر کسب تندیس برترین نویسندگی، میلاد قنبری به خاطر کسب تندیس برترین آهنگساز، شهاب افتخاری به خاطر کسب تندیس برترین طراحی صحنه، محمد نیازی به خاطر کسب عنوان تقدیر برترین کارگردانی و مهسا غفوریان به خاطر کسب عنوان تقدیر برترین بازیگر زن تقدیم داشته وسربلندی و سرافرازی روزافزون فرهنگ و هنر این خطه پر افتخار را آرزو می‌نماید.

شایسته و بایسته است که مدیران فرهنگی و هنری کشور در سال آینده نگاه ویژه تر به تئاتر خراسان رضوی داشته باشند که در چند سال گذشته هم حضور افتخارافرینی در تمام رویدادهای ملی و بین المللی داشته اند و هم در اجراهای عمومی موفق ظاهر شده اند.




نظرات کاربران