در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه

«نرگس آبیار» چراغ نمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر» را روشن می‌کند

نرگس آبیار کارگردان سینمای ایران چراغ نمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر» به کارگردانی سعیده آجربندیان را امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در تماشاخانه ارغنون روشن می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر آیین افتتاح نمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر» به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجربندیان امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه 1396 با حضور نرگس آبیار کارگردان سینمای ایران و با حضور جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقمندان به هنر تاتر و سینما در تماشاخانه ارغنون روشن می‌شود.
نمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر» داستان مردی را روایت می‌کند که با صورتی سوخته وارد حمامی زنانه می شود و قصه اش با زندگی پیرزنی که در آنجا سکونت دارد درمی آمیزد... .
در این نمایش که بر مبنای رئالیسم جادویی شکل گرفته، فاطمه سرلک، پرستو آل رسول، ناصر عاشوری، پیمان محسنی و زهرا پرهون بازی می کنند.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مینا محترمی و اعظم تیماجی دستیاران کارگردان، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، رضا خضرایی طراح نور، سمیه پسندیده خواه طراح لباس، سعیده آجربندیان و فاطمه حسین خانی طراح ماسک و گریم، مهدی طالقانی طراح پوستر و بروشور، عبدالله آتشانی آهنگساز، مونا صدر فریدپور عکاس، مهدیه سادات شاهمرادی مدیر روابط عمومی، حمیدرضا کسری مدیر صحنه و کمپانی زابتیک مسئول تبلیغات اشاره کرد.
نمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر» پیش از این دو اجرای موفق در سی و ششمین جشنواره تاتر فجر داشت و از امروز اجراهای عموم خود را تماشاخانه ارغنون آغاز کرده و تا سی ام بهمن ماه در این تماشاخانه روی صحنه خواهد ماند.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این اثر می‌تواند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا به شکل حضوری از گیشه مجموعه ارغنون بلیت نمایش را تهیه کنند.
نمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر» هرروز به جز شنبه‌ها ساعت 19:30 دقیقه به مدت‌زمان 6۰ دقیقه در سالن شماره یک تماشاخانه ارغنون به صحنه می‌رود.
نشانی تماشاخانه ارغنون تهران، خیابان نوفل لوشاتو، بین خیابان رازی و آراکلیان، کوچه زیبا، عمارت نوفل لوشاتو است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران