در حال بارگذاری ...
با حکم دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی

امیر پارسائیان‌مهر مدیر روابط عمومی و ارتباطات جشنواره تئاتر دانشگاهی شد

دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی طی حکمی امیر پارسائیان‌مهر را بعنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر، در حکم صادر شده از سوی حسین عبدالهی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران آمده: «نظر به شایستگی، تخصص و حسن سابقه جنابعالی در حوزه تئاتر، به موجب این حکم بعنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. از آنجاکه جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره‌مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی فراهم گردد. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

شایان ذکر است امیر پارسائیان مهر، دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه پیام نور است که پیش‌تر در هفدهمین و بیستمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز عهده‌دار سمت مدیر روابط عمومی این جشنواره بوده است. همچنین از سوابق ایشان می‌توان به فعالیت در خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه ایرانشهر، عضویت در انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، همکاری با گروه‌ها و جشنواره‌های مختلف تئاتری و هنری  اشاره کرد.

بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران