در حال بارگذاری ...
با حکمی از سوی کوروش زارعی

حسین‌ عالم‌بخش دبیر سومین جشنواره‌ «نقالان علوی» منصوب شد

حسین عالم‌بخش طی حکمی از سوی کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، به عنوان دبیر سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) منصوب شد.

به گزارش ایران تئاتر، حسین عالم‌بخش طی حکمی از سوی کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، به عنوان دبیر سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: «نظر به تجربیات، دانش و عملکرد مثبت و ارزشمند شما در عرصه هنرهای نمایشی، بدین وسیله جناب‌عالی به عنوان دبیر سومین جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) که در شهریورماه 1397 برگزار می شود، منصوب می‌شوید. امید است با یاری خدای متعال و بهره‌گیری از تجارب گذشته و ظرفیت‌های حوزه هنری، جشنواره‌ای تاثیرگذار و در شأن و منزلت پیشوای اول شیعیان، امیرالمومنین حضرت علی(ع) برگزار شود. ان‌شاءالله.»

خاطرنشان می‌شود حسین‌ عالم‌بخش در دوره‌‌های اول و دوم این رویداد، علاوه بر عضویت در شورای سیاست‌گذاری جشنواره به عنوان دبیر اجرایی نیز فعالیت داشت.

گفتنی است سومین جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر» (نقالان علوی) به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری هم‌زمان با دهه‌ ولایت در شهریورماه سال 97 در تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره شبستان

وزیر فرهنگ: مساجد می‌توانند کانون اصلی تربیت هنرمندان تئاتر باشند
معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره شبستان

وزیر فرهنگ: مساجد می‌توانند کانون اصلی تربیت هنرمندان تئاتر باشند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه مساجد باید کانون‌های اصلی تربیت نیرو در حوزه‌های مختلف باشند، یکی از نمودهای این رویکرد را برگزاری جشنواره تئاتر شبستان دانست.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند
مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد از سخنانش درباره نبود انضباط مالی در چهل‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر سوءبرداشت شده و منظور او زیرسوال بردن زحمت‌های برگزار کنندگان این رویداد بین‌المللی نبوده است.

|

نظرات کاربران