در حال بارگذاری ...
در بهار 97

غول بزرگ مهربان به صحنه بازمی گردد

مریم کاظمی از برنامه ریزی برای اجرای دوباره نمایش غول بزرگ مهربان در بهار ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر مریم کاظمی نویسنده و کارگردان تئاتر که سال 94 نمایش غول بزرگ مهربان را در تالار هنر روی صحنه برده بود از برنامه ریزی برای اجرای مجدد این نمایش در بهار سال 97 خبر داد.
غول بزرگ مهربان نوشته دیوید وود است که با ترجمه حسین فدایی حسین و بازی حسین محب اهری و مریم کاظمی در گروه تئاتر مستقل تولید شده است.
در این گروه بازیگرانی همچون جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، عرفان میدانلو، سعید قره داغلی، مهراد زمانی،حسام کلانتری، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده و هنرجویان کودک و نوجوان به ایفای نقش می پرداختند.
کاظمی این نمایش را با استفاده از تکنیک زنده عروسکی , ماسک و عروسک های باتومی که سهیلا باجلان آن را طراحی کرده کارگردانی کرده است.
طراح دکور رضا مهدی زاده، طراحی لباس لادن نصراللهی، زهرا بداغ آبادی ، انتخاب موسیقی، افکت و ادیت فرید نوایی، طراح نور علی اشرف سمائی و دستیاران کارگردان مهراد زمانی، بهروز مهرعلیان  و مدیران صحنه پانته آ صفامنش ؛شقایق اصلانی ، پرنیا غفرانی و سلاله رستمی هستند.
طراحی و ساخت کلاه گیس توسط افسانه قلی زاده، طراح پوستر وبروشور عماد سالکی . پریسا فلاح زاده و عکس از سیامک زمردی مطلق، روابط عمومی گروه و مشاور رسانه ای زهرا شایان فر در این گروه همکاری دارند.
این نمایش که سال گذشته در جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک نیز حضور داشت داستان دختری یتیم به نام سوفی است که ربوده و به سرزمین غول‌ها برده می‌شود. او در آنجا با یک غول بزرگ دوست می‌شود که بر خلاف دیگران مهربان است و قصد آزار آدمیان را ندارد.

 




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران