در حال بارگذاری ...
در پردیس تئاتر شهرزاد

«شیرهای خان‌باباسلطنه» به دکتر علی رفیعی تقدیم شد

گروه اجرای «شیرهای خان‌باباسلطنه» اجرای شب گذشته خود را به دکتر علی رفیعی تقدیم کرد که به گفته‌ی کارگردان نمایش، بخشی از نگاه زیبایی‌‌شناسانه‌ی نمایشش مدیون اوست.

به گزارش ایران تئاتر افشین هاشمى کارگردان در این خصوص گفت: " رسمى باب شده این روزها در تالار هاى تئاتر که هر شب نام هنرمندان حاضر در سالن را مى برند ما به دلایلى خود خواسته هیچ گاه چنین کارى را نکردیم، اول آنکه به عقیده ى ما حضور همه ى تماشاگران در تئاتر مهم است و اگر تئاتر تماشاگر نداشته باشد تئاتر معنا ندارد و دوم آنکه اگر شبى خواستیم نامى ببریم نام بردن مان معنا داشته باشد. "
وى در ادامه افزود: " اگر این نمایش زیبایى و یا زیبایى شنایى ای داشته بخشى از آن را مدیون کسى است که من همیشه تماشاگر آثارش بودم و یک بار هم بازیگرش، دکتر على رفیعى "
در دور پیشین اجرای این نمایش (شهریور ۹۶) حسین علیزاده و مهدی هاشمی دو هنرمندی بودند که نمایش به آنها تقدیم شده بود.
نمایش شیرهاى خان باباسطلنه به علت استقبال بى نظیر مخاطبین تا پایان بهمن ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به روى صحنه خواهد رفت.
این نمایش که تاکنون حدود ۷۰ اجرای پرتماشاگر را پشت سر گذاشته تا به امروز میزبان بسیاری از هنرمندان و شخصیتهای فرهنگی و سیاسی بوده است.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با آتیه جاوید، بازیگر و کارگردان تئاتر

زندگی‌ام را برای بازیگری گذاشته‌ام
گفت‌وگو با آتیه جاوید، بازیگر و کارگردان تئاتر

زندگی‌ام را برای بازیگری گذاشته‌ام

آتیه جاوید، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه تئاتر چیزی جدا از من نیست، می‌گوید که زندگی‌اش را برای بازی گذاشته و اگر نمایشنامه او را برای آمدن روی صحنه ترغیب کند، با تمام وجود به تئاتر بازمی‌گردد.

|

نظرات کاربران