در حال بارگذاری ...

تاجبخش فنائیان با «هملت و دن کیشوت» در تئاترشهر

تاجبخش فناییان نمایش «هملت و دن کیشوت» را در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فناییان و تهیه‌کنندگی حجت سیدعلیخانی از روز 6 اسفندماه در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «هملت و دن کیشوت» نوشته زورایر خالاپیان که آندرانیک خچومیان آن را ترجمه کرده و تاجبخش فناییان متن را برای اجرا بازنویسی کرده است. در خلاصه داستان این نمایش آمده: «هملت از فرط ترس و اندوه، دیوانه شده! حالا هم‌دیوانهی دیگری پیدا کرده که شهسواریست! این شهسوار عجیب دستیار یا مهتر دیوانه‌تری نیز به همراه دارد! یکی از آنها در پی انواع قربانیان است تا از آن‌ها حمایت کند، دیگری از پی او روان است و منتظر است تا سرورش جزیره یا کشوری را تسخیر کند و به او بدهد! قضیه اصلا جدی نیست!!»

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز حسین فنائیان، طراح صحنه منوچهر شجاع، طراح لباس منیره ملکی، آهنگساز سعید ذهنی،  ترانه سرا سپیده ذهنی، طراح حرکت منصوره علی مددی، طراح گریم ماریا حاجیها، طراح پوستر، بروشور و مواد تبلیغی مهدی دوائی، عکاس سیامک  زمردی مطلق، مشاور رسانه مریم نراقی،  تبلیغات مجازی امیر قالیچی، منشی صحنه مژگان قربانی، مدیر صحنه حمیدرضا صفوی برنا، مدیر تولید هادی بادپا.




مطالب مرتبط

جنایت صهیونیست‌ها و رشادت فلسطینی‌ها در قاب هنر

جنایت صهیونیست‌ها و رشادت فلسطینی‌ها در قاب هنر

تاجبخش فناییان: از زمان حضرت آدم (ع)، جنگ بین برادران (قابیل علیه هابیل) آغاز شد. در طول تاریخ بشری، منافع شخصی و رقابت‌‌های عاطفی و مادی موجبات جنگ بین بنی‌آدم را پدید آورده است. شاهنامه‌ فردوسی، ...

|

نظرات کاربران