در حال بارگذاری ...
جمعه در تماشاخانه سنگلج

«در مه بخوان» برای اصحاب رسانه به صحنه می‌رود

نمایش « در مه بخوان» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی مسعود طیبی روز جمعه ساعت ۲۰ در سالن سنگلج برای اصحاب رسانه به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «در مه بخوان» به کارگردانی مسعود طیبی در روز جمعه 27 بهمن ماه برای خبرنگاران و عکاسان اجرا خواهد شد.

این نمایش که از متن‌های اکبر رادی نویسنده قهار ایرانی است، برای اولین بار در ایران به روی صحنه رفته است و مربوط به چند معلم می شود که در بین سال های 50 تا 53 وارد سپاه دانش می شوند و به شهری دور فرستاده می شوند اما آنها به جای خدمت به مردم آنان را استعمار و چپاول می کنند و در نهایت باعث بروز حوادثی می شوند.

 بازیگران این نمایش محمدرضا آزاد فر، الهه شه پرست، بهروز پناهنده، بهروز کاظمی، سهیل ساعی، علیرضا حیدری، محمد صادقی، امیر احمد وند، کبهد تاراج و رضا بهرامی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مرتضی برزگرزادگان (دستیار کارگردان)، آناهیتا آذری (منشی صحنه)، علی پویا قاسمی (طراح صحنه)، الهام شعبانی (طراح لباس)، نورضعاع حسینی (طراح گریم)، مسعود طیبی (موسیقی)، رضا بهرامی (مدیر تولید)، پوریا اصلان (مدیر اجرا)، مهرانگیز قهرمانی (مشاور رسانه‌ای)، آزاده شفیعی (روابط عمومی)، سمیه طیبی (تبلیغات مجازی) اشاره کرد.

از همکاران و اصحاب رسانه دعوت می‌شود تا در روز جمعه 27 بهمن ساعت 20 برای اجرای مختصص خبرنگاران و عکاسان حضور پیدا کنند.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت
نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت

سیدعلی تدین صدوقی: این شب‌ها گذرتان به تئاتر شهر بیفتد در سالن قشقایی می‌توانید تماشاگر نمایش «نفرین رزالین» تازه‌ترین اثر نمایشی مسعود طیبی باشید. نمایشی که درام معروف «رومئو و ...

|

نظرات کاربران