در حال بارگذاری ...
در فرهنگسرای شهید صارمی

نمایشنامه ‌خوانی «آناهید» در اسلام شهر برگزار شد

نمایش نامه خوانی «آناهید» به کارگردانی هنگامه رضایی ۲۴ بهمن ماه در فرهنگسرای شهید صارمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام شهر به اجرا در آمد.

به گزارش ایران تئاترنمایش نامه «آناهید» به نویسندگی محمدرضا احمدزاده و به کارگردانی هنگامه رضایی به دستیاری کارگردانی محمد عائدی از گروه هانا وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر به اجرا در آمد.
موضوع نمایش نامه درباره یک مجسمه ساز. او در نمایشگاهی که توسط خواهر و برادر هنرمندی برپا شده است حضور پیدا کرده و با ساخت مجسمه هایی به عنوان مجسمه های عتیقه که جعلی هستند، سعی در فریب و سرکیسه کردن بازدید کنندگان پولدار و ثروتمند را دارد و...
مشاوره کارگردانی این نمایش نامه خوانی را سعید گلیج بر عهده داشتند و در این نمایش نامه خوانی هنگامه رضایی، عابد عبدی، زینب بیرامی، ریحانه عیسی زاده و محمد رضا امینی به خوانش نمایش نامه پرداختند و زینب علی اصغرزاده و پویا سیفی به عنوان مسئول تدارکات و محمد عائدی به عنوان مسئول نور در این نمایش نامه خوانی همکاری داشت.
گفتنی است که اعضای گروه هنری «هانا» از هنر جویانی هستند که در دوره آموزشی نزد استاد سعید گلیج در فرهنگ سرای شهید صارمی اسلام شهر به آموزش تئاتر پرداختند و در پایان دوره آموزشی چندین اثر پس از مشاوره و راهنمایی به رشته تحریر در آورده و به اجرا گذاشتند.




نظرات کاربران