در حال بارگذاری ...
پنجشنبه 26 بهمن در تماشاخانه ارغنون

«ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر» اجرای ویژه هنرمندان دارد

نمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر»، به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجربندیان روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه ارغنون (عمارت نوفل‌لوشاتو) میزبان هنرمندان می شود.

به گزارش ایران تئاترنمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند به آوازی دیگر» که اجرای خود را از 7 بهمن‌ماه در تماشاخانه ارغنون آغاز کرده است و تاکنون با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شده است، داستان مردی را روایت می‌کند که با صورتی سوخته وارد حمامی زنانه می شود و قصه‌اش با زندگی پیرزنی که در آنجا سکونت دارد درمی آمیزد... .
در این نمایش که بر مبنای رئالیسم جادویی شکل‌گرفته، فاطمه سرلک، پرستو آل رسول، ناصر عاشوری، پیمان محسنی و زهرا پرهون بازی می‌کنند.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مینا محترمی و اعظم تیماجی دستیاران کارگردان، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، رضا خضرایی طراح نور، سمیه پسندیده خواه طراح لباس، سعیده آجربندیان و فاطمه حسین خانی طراح ماسک و گریم، مهدی طالقانی طراح پوستر و بروشور، عبدالله آتشانی آهنگساز، مونا صدر فریدپور عکاس، مهدیه سادات شاهمرادی مدیر روابط عمومی، حمیدرضا کسری مدیر صحنه و کمپانی زابتیک مسئول تبلیغات اشاره کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران