در حال بارگذاری ...
با تلاش ماموران سازمان آتش نشانی

اتش سوزی پرده جانبی تالار اصلی تئاتر شهر اطفا شد

سانحه سوختگی یکی از پرده های جانبی تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر با تلاش به موقع ماموران سازمان آتش نشانی اطفا شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از  روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، یکی از پرده های جانبی صحنه  تالار اصلی مجموعه تئاتر شهرکه  در بعداز ظهر روز جمعه 27 بهمن ماه در حین تمرین  یکی از گروه های نمایشی دچار سانحه سوختگی شد، با تلاش به موقع ماموران سازمان آتش نشانی اطفا شد.
این آتش سوزی که در پی سانحه سوختن یکی از پرده های جانبی تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر انجام گرفت که بلافاصله با حضور به موقع ماموران سازمان آتش نشانی تهران اطفا شد.
هم اکنون کارشناسان سازمان آتش نشانی با استقرار کامل نیروهای خود مشغول اطفا کامل این سانحه و بررسی شرایط فیزیکی مکان های دیگر ساختمان تئاتر شهر برای حفظ ایمنی کامل مجموعه هستند. این در حالی است که اجرای تمامی نمایش های به صحنه رفته در تالار های سایه و چهارسو به قوت خود باقی است.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

در گفت‌وگو با سیدجواد طاهری مطرح شد

ادامه اجراها در تئاترشهر به شرط حضور تماشاگر

سیدجواد طاهری، مدیر مجموعه تئاتر شهر با اشاره به اینکه تئاتر ﺑﺪون ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪارد، گفت در ﺳﺎل ﺟﺪﯾﺪ آﺛﺎری ﮐﻪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه‌اﻧﺪ اﮔﺮ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﺧﻮدﺷﺎن را ﺑﻪ ﺳﺎﻟﻦ ﺑﯿﺎورﻧﺪ اﻣﮑﺎن اداﻣﻪ اﺟﺮا را ﺧﻮاﻫﻨﺪ داﺷﺖ.

|

نظرات کاربران