در حال بارگذاری ...
با استقبال ویژه مخاطبان در تالار محراب

اجرای نمایش «کُرنیتز» تا 11 اسفند ادامه دارد

اجرای نمایش «کُرنیتز» به کارگردانی امیرحسین قنواتی که طی هفته نخست اجراها با استقبال چشم‌گیر تماشاگران در تالار محراب روبه‌رو شد؛ تا ۱۱ اسفند ادامه دارد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «کُرنیتز» با طراحی و کارگردانی امیرحسین قنواتی و تهیه‌کنندگی ماکتا قاسم‌لو توانست در هفته آغازین اجراهای خود با استقبال گسترده تماشاگران تئاتر مواجه شود.
در این نمایش که بر اساس نمایشنامه «گمشده در یانکرز» نوشته نیل سایمون و ترجمه بهروز محمودی بختیاری و مینا رضاپور آماده شده، عرفان خسروی، محمدحسین اسدی، محسن صادقی‌اصفهانی، مریم حیدری‌مقتدر، نیوشا رحمانیان، ایمان خاکباز، کیمیا حسینی و جیران اجلالی به ایفای نقش می‌پردازند.
دیگر عوامل نمایش نیز عبارتند از: ماکتا قاسم‌لو، آموزشگاه سینمایی هفت هنر (تهیه‌کننده)، تینا تمدنی (دستیار کارگردان) غزل نقی‌زاده، امیرحسین سارونی (نوازندگان)، آرزو ذوالفقاری (طراح لباس)، منیژه قنواتی، آرزو ذوالفقاری (اجرای لباس)، عرفان خسروی (طراح پوستر و بروشور)، یلدا کریمی (طراح و اجرای گریم)، فرشته قنواتی (عکاس)، شُمیس پورشاهرضایی، جیران اجلالی (روابط عمومی).
در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: جی کُرنیتز و آرتی کُرنیتز به دلیل مشکلات مالی و کاری پدرشان، مجبور به زندگی‌کردن با مادربزرگ خود می‌شوند.
این نمایش اجراهای خود را از روز 20 بهمن در تالار محراب آغاز کرده و تا یازدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند همه‌روزه جز شنبه‌ها به تالار محراب در نشانی خیابان ولی‌عصر، چهارراه سپه (امام خمینی فعلی) مراجعه کرده و همچنین برای خرید و رزرو بلیت با شماره ۶۶۴۰۲۲۸۴ تماس گرفته یا از طریق سایت تیوال https://www.tiwall.com/theater/kurnitez اقدام کنند.




نظرات کاربران