در حال بارگذاری ...
ار 30 بهمن‌ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه

حضور «پاپتی‌های» تئاتر بر پرده سینما

فیلم سینمایی «برداشت دوم از قضیه اول» اثری از گروه تئاتر پاپتی‌ها از روز ۳۰ بهمن‌ماه جاری در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، «پاپتی­ ها» نام یک گروه فعال و مطرح تئاتری به سرپرستی حمید پورآذری است. این گروه که یکی از پُرجمعیت‌ترین گروه‌های تئاتری ایران است به اجرای تئاتر در محیط‌های نامتعارف شناخته می‌شود. فیلم «برداشت دوم از قصیه اول» اولین حضور اعضاء این گروه در سینما است.

پویان باقرزاده کارگردان 30 ساله فیلم «برداشت دوم از قضیه اول» از اعضای این گروه تئاتری است که بعنوان مشاور، حمید پورآذری را در چندین پروژه همراهی کرده است و علاوه بر اجرای تئاتر چند فیلم کوتاه در کارنامه خود دارد. همچنین تعداد زیادی از عوامل این فیلم نیز عضو گروه پاپتی‌ها هستند.

فیلم «برداشت دوم از قضیه اول» به کارگردانی پویان باقرزاده، درباره‌ چند جوان فارغ‌التحصیل رشته تئاتر و سینماست که سال‌ها  بعد از پایان تحصیل، اتفاقی که آرزویش را داشته‌اند، برایشان نیفتاده؛ آن‌ها نمی‌خواهند که رویاهایشان از دست برود و برای همین خودشان دست بکار می‌شوند تا یک فیلم بسازند.

تهیه‌کنندگی این فیلم به صورت مشترک بر عهده یحیی منصور موید و پویان باقرزاده است و ماهان حیدری در مقام مجری طرح در این فیلم حضور دارد.




مطالب مرتبط

همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد
همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد

نخستین برنامه نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» اختصاص داشت.

|

در گفت‌وگو با عباس غفاری مطرح شد

اجراهای محیطی؛ فرصتی به جوانان بااستعداد برای تولید تئاتر
در گفت‌وگو با عباس غفاری مطرح شد

اجراهای محیطی؛ فرصتی به جوانان بااستعداد برای تولید تئاتر

عباس غفاری، دبیر هنری اجراهای محیطی می‌گوید از سرگیری اجراهای محیطی پس از یک وقفه ده‌ساله فراهم کردن دوباره شرایط تولید برای جوانان بااستعداد و معرفی آن‌ها به جامعه هنری است.

|

نظرات کاربران