در حال بارگذاری ...
در سال 97

برگزاری کارگاه‌های «از فکر تا اجرا» در تئاتر باران

کمپانی باران در راستای تحققِ تئاتری خلاقه مبتنی بر انگاره‌ها و نگاره‌های پیشرو، برنامه‌ای جهت کارگاه‌های تئاتر معطوف به اجرا را در سال ۹۷ برگزار می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، کمپانی تئاتر باران در ادامه پروژه‌های آموزشی منتهی به اجرای خود و در جهت تلاش برای تحققِ تئاتری خلاقه مبتنی بر انگاره‌ها و نگره‌های پیشرو، هیجان‌انگیز و متمایز از گفتمان‌های مسلط نمایشی کشور؛ برنامه‌ای جهت کارگاه‌های تئاتر معطوف به اجرا را در سال 97 برگزار می‌کند.

بر همین اساس کارگاه «از فکر تا اجرا» عنوان نخستین کارگاهی است که با همین رویکرد و با  کارگردانی احمد سلگی کارگردان نمایش «هویت پروانه‌های مرده» در اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

در این کارگاه که به صورت مشارکتی مسیر رسیدن به یک اجرا از میان دغدغه‌ها و مسئله‌های ابتدایی تا انتخاب فرم نهایی و کیفیت پایانی محصول، بررسی می‌شود و گروه در کنار یکدیگر خلق گروهی را تجربه می‌کنند.

گفتنی است؛ این کارگاه به صورت محدود و بعد از آزمون اولیه  برگزار می‌شود و هنرجویان پذیرفته شده، بعنوان بازیگر و عوامل اجرایی در نمایش حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند براى ثبت‌نام در کارگاه «از فکر تا اجرا» با شماره تلفن 66176825 و 09215931427 تماس حاصل نمایند.

این کارگاه تلاشی است برای خلاق دیدن، خلاق اندیشیدن و خلاق اجرا کردن و محوریت تمرین‌های اعضا بر روی بازیگری است اما تمامی آن‌ها گاهی با نوشتن و خواندن متن و کارگردانی نیز درگیر می‌شوند.

کارگاه در پایان در غالب پروژه‌ای غیرقابل پیش‌بینی به ارائه خواهد رسید.




نظرات کاربران