در حال بارگذاری ...
سامان خلیلیان در گفت‌وگو با ایران تئاتر

آثار منتخب برای ایام فاطمیه جزو آثار با کیفیت با تِم مدهبی هستند

رئیس کانون تئاتر خیابانی اجرای آثار نمایشی ویژه ایام و مناسبت‌های خاص را از جمله برنامه‌های این کانون در طول سال عنوان کرد.

سامان خلیلیان رئیس کانون تخصصی تئاتر خیابانی درباره ویژه برنامه این کانون در ایام فاطمیه به ایران تئاتر گفت: بر اساس روالی که در کانون تئاتر خیابانی داشتیم همواره سعی کردیم برای ایام‌ ویژه‌ای که در طول سال داریم آثاری را متناسب با آن ایام در نقاط مختلف کشور اجرا کنیم.

رئیس کانون تئاتر خیابانی ادامه داد: در همین راستا با توجه به اینکه در ایام فاطمیه به سر می‌بریم و همچنین استقبال خوب مخاطبان در تجربه‌های گذشته نسبت به اجرای تئاترهای خیابانی با تِم مذهبی، امسال نیز سه نمایش که جزو آثار با کیفیت بالا محسوب می شوند با موضوعات مرتبط به ایام فاطمیه را برای اجرا در محوطه تئاترشهر انتخاب کردیم.

خلیلیان با بیان اینکه این روند در سایر مناسبت‌ها نیز دنبال خواهد شد، در پاسخ به اینکه آیا امکان تمدید اجرای این آثار هست یا نه، گفت: فعلا با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته نمایش‌های «بشنو از فاطمه»، «بوی بهشت» و «بانوی ماه» تنها در همین دو روز اجرا می‌شوند، ولی در صورتی که به تعداد اجرای این آثار اضافه شود، حتما اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.




مطالب مرتبط

فریاد بلند هنرمندان تئاتر مقابل تجاوز و ظلم رژیم صهیونیستی در قالب اجراهای «همپا تا اقصی»

گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با زبان نمایش
فریاد بلند هنرمندان تئاتر مقابل تجاوز و ظلم رژیم صهیونیستی در قالب اجراهای «همپا تا اقصی»

گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با زبان نمایش

هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی سراسر کشور با برنامه‌ریزی و همراهی اداره کل هنرهای نمایشی امروز 29 مهر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نمایش اجرا می‌کنند.

|

نظرات کاربران