در حال بارگذاری ...
از جمعه چهارم اسفند

تماشاخانه استاد انتظامی میزبان نمایش «خدا نگهدار آقا» می‌شود

نمایش «خدا نگهدار آقا» از جمعه، چهارم اسفند و با اعمال تخفیف ویژه برای روزهای نخست در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «خدا نگهدار آقا» نوشته هنریک ایبسن با بازنویسی و کارگردانی مهسا نعمتی از روز جمعه، 4 اسفندماه، در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.
در این نمایش 65 دقیقه‌ای که هر شب ساعت 20:30 میزبان مخاطبان و هنرمندان می‌شود، بازیگرانی همچون (به ترتیب ورود به صحنه)؛ رضا شیخ انصاری، ساناز طاری، محمدرضا آبانگاه و آوا گنجی ایفای نقش می کنند.
در خلاصه نمایش آمده است، استاد روبک که یک هنرمند معروف مجسمه سازی است، دیگر توانایی خلق آثار هنری شاخص مثل قبل را ندارد و تمام ایده هایش به بن بست رسیده است. همچنین در زندگی شخصی اش هم با همسرش دچار مشکل شده است؛ اما در یک روز با برگشتن یک دوست قدیمی همه چیز دگرگون می‌شود و او که برای ادامه مسیر هنری اش حاضر به همه کار است، بر سر دوراهی سختی قرار میگیرد...
از دیگر عوامل نمایش نیز می توان به "مشاور کارگردان: سروش میلانی زاده "، "دستیار کارگردان و برنامه ریز: دنا فیروزیا و سیامک اتفاقیان "، "آهنگساز: آیدین شفایی "، "طراح پوستر: مهدی فاتحی "، "طراح صحنه: پوریا اخوان "، "عکاس: نیلوفر رضایی "، "مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان مهر "، "تبلیغات: گروه تئاتر مارکت " اشاره کرد.
شایان ذکر است پیش فروش نمایش با تخفیف ویژه برای روزهای نخست از ساعت 12 روز یکشنبه 29 بهمن  در سایت تیوال آغاز شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران