در حال بارگذاری ...
با آغاز فعالیت‌های جدید گروه ها در خانه نمایش

چهل گروه نمایشی در اداره تئاتر مشغول تمرین شدند

اداره تیاتر و خانه نمایش میزبان چهل گروه نمایشی برای شرکت در جشنواره های مقاومت ،ایثار، نفت ،معلولین ،دانشجویی و اجرای عمومی است.

پلاتو های اداره تیاتر هرروز از ساعت 8 صبح لغایت 20 شب پذیرای چهل گروه نمایشی برای اجرا در جشنواره های تیاتری و اجرای عمومی در تماشاخانه های تیاتری در پلاتو های اداره تیاتر تمرین می کنند.
گروه های نمایشی متقاضی تمرین جشنواره تیاتر ایثار به کارگردانی محمد رشیدی(عتیقه)،سمیه مهری(بازی استمراری)،سعید محبی(منتظرت بودم)،مالک آبسالان(نترس آنها مهربانند)، محمدعلایی(انتخاب بازیگر) می باشند.
گروه های نمایشی  جشنواره تیاتر معلولین نمایش شب ،سکوت ،سطل آشغال به کارگردانی (مجیداحمدی) جشنواره تیاتر دانشجویی نمایش جزیره به کارگردانی (میلاد نظری)و نمایش ری کولانکوماتادور به کارگردانی (علیرضا یزدانی) همچنین جشنواره تیاتر تجربه با نمایش آرسی تی به کارگردانی (هادی اسکندری)و نمایش رولت روسی به کارگردانی (الهه غلام زاده)  همینطورجشنواره نفت با نمایش سایکو به کارگردانی  (علی اصغر راسخ راد)  گروه نمایش فیل به کارگردانی( ماکان رضایی پور) برای اجرا در تالار هنر  نمایش ارواح به کارگردانی (پوریا گلستانی )و نمایش هزارتو به کارگردانی (زهره عابدینی نیا ) جهت اجرا در تالار مولوی  گروه نمایش طعم مرگ به کارگردانی (پیروز کرمی) برای اجرا در تماشاخانه پالیز ،تماشاخانه همای سعادت (عرفان قوهستانی) با نمایش تابوت سعادت ،نمایش خشم شدید (علی زرین نهاد)  برای تماشاخانه سه نقطه گروههایی که جهت نمایشنامه خوانی در خانه نمایش در حال تمرین می باشند به سرپرستی (مجید عبدوس) با نمایشنامه فریبا، (یگانه شمیرانی) با نمایشنامه خانه باغ، (سپیده گلتراش) با نمایشنامه کباب غاز، (بهناز پورفلاح) با نمایشنامه نیلوفر، (راحله شمس آبادی) با نمایشنامه گفتگوی شبانه  می باشند.
گروه هایی نیز  آماده بازبینی برای اجرا  در خانه نمایش  می باشند گروه نمایش رویای آمریکایی کارگردان(یسنا پور سینا)، نمایش (محمدرضا حبیبی)و نمایش بوق کارگردان(حسین حیدری پور) می باشند.خانه نمایش میزبان  دو نمایش "خرده نمایشهای زن و شوهری" نوشته اریک امانوئل اشمیت ترجمه شهلا حائری به کارگردانی رضا رمضانی ساعت 18 و نمایش"زندانی خیابان نواب" با برداشت آزادی از نمایشنامه "زندانی شماره دوم" نوشته نیل سایمون به کارگردانی هوشمندهنرکار ساعت 19.45 هرروز بجز شنبه ها و ایام شهادت و وفات  می باشد.
علاقمندان به تماشای آثار نمایشی خانه نمایش به میدان فردوسی ،بعداز خیابان ایرانشهر ،خیابان شهید موسوی، (فرصت سابق)،کوچه محمدآقا ،پلاک 34 مراجعه فرمایند.

 




مطالب مرتبط

همراه با بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر

ضرورت بازسازی اصولی و تاکید بر مدیریت بهینه آن
همراه با بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر

ضرورت بازسازی اصولی و تاکید بر مدیریت بهینه آن

ایرج راد، قطب‌الدین صادقی و حسن دولت‌آبادی هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر ایران از بازسازی ساختمانی که صفحات تاریخ تئاتر ایران در آن ورق خورده، گفتند و یکی از کاربری‌های این ساختمان را تبدیل آن به محل پلاتو برای نسل جوان تئاتر ایران به‌منظور تمرین و اجرا و حتی ایجاد موزه تئاتر ...

|

اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران
اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران

اتابک نادری می‌گوید بخش‌های مختلف اداره‌کل هنرهای نمایشی تلاش کرده‌‌اند تا در این سال‌ها، سندها، کتاب‌ها و عکس‌های تئاتر ایران را حفظ و نگهداری کنند تا روزی موزه‌ای راه‌اندازی شود که امید است ساختمان سابق اداره تئاتر، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به چنین مکانی ...

|

تاکید وزیر فرهنگ‌ بر مقاوم‌سازی و بهره‌برداری از ساختمان اداره برنامه‌های تئاتر

تاکید وزیر فرهنگ‌ بر مقاوم‌سازی و بهره‌برداری از ساختمان اداره برنامه‌های تئاتر

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور بهره‌برداری و تجهیز زیرساخت‌های تئاتری کشور از ساختمان سابق اداره برنامه‌های تئاتر واقع در خیابان پارس بازدید کرد.

|

نظرات کاربران