در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛

از عوامل نمایش «باران مایه هایی از جنس من» تجلیل شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛ از بازیگران و عوامل نمایش«باران مایه هایی از جنس من» در جویبار تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایران تئاتر در شب پایانی اجرای  نمایش«باران مایه هایی از جنس من» در جویبار به نویسندگی «امیر لشگری» و کارگردانی «امین باقری» با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران سوم اسفند ماه 96  از بازیگران و عوامل  این نمایش تجلیل به عمل آمد.
احد جاودانی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، در مراسم اختتامیه نمایش«باران مایه هایی از جنس من» در جویبار با اشاره به اهمیت نقش هنر و تاثیر پذیری آن در جامعه  گفت: امشب شاهد اجرای پایانی نمایشی از هنرمندان خوب شهرستان جویبار هستیم که با همت هنرمندان این شهرستان به روی صحنه رفت.
وی افزود: یکی از نقاط خوب در اجرای نمایش که رمز موفقیت هنر مندان عرصه نمایش به حساب می آید، بهره مندی ازحضور پیشکسوتان عرصه تئاتر است که  هنرمندان جوان با  مشاوره گرفتن و کسب تجربه و هم فکری با آن ها دست به خلق آثار زیبای نمایشی بزنند که امروز ما شاهد این  موضوع در شهرستان جویبار هستیم.
در ادامه رکابیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار نیز گفت:   اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار از کارگردان و هنرمندان و عوامل نمایش «باران مایه هایی از جنس من»  به جهت اجرای خوب این نمایش تقدیر و تشکر دارد  و از فعالان عرصه نمایش در این شهرستان حمایت های لازم را انجام خواهد داد.
در  پایان این نمایش با  حضور  احد جاودانی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، رکابیان رییس  و  کاکویی مسئول حراست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، فقیه  عضو شورای اسلامی شهرستان جویبار  و  علیرضا قنبری دبیر انجمن هنر های نمایشی استان مازندران با اهدای لوح تقدیر از کارگردان، بازیگران و عوامل فنی این نمایش تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است در این نمایش حمیدرضا گل محمدی تواندشتی و امین باقری به عنوان طراح صحنه و  مجری دکور، احمد باقری، محمد نیکخواه، علی درودی محسن یوسفی و امیرحسین آرمند به عنوان دستیاران صحنه، نسرین باقری به عنوان منشی صحنه، زهرا اصغری به عنوان مسئول موسیقی و افکت، امین باقری و امیرحسین فلاحت پیشه به عنوان طراحان نور، یوسف آرمند و شهاب کلبادی نژاد به عنوان طراحان پوستر و بروشور ، رضا توکلی، ملیحه ساداتی به عنوان عکاس، محسن رحمانی، کوثر اکبر زاده و ابراهیم اطهری به عنوان روابط عمومی و امور تبلیغات، هادی قنبری و  امیر حسین مبینی به عنوان مسئول ساخت تیزر، رضا توکلی به عنوان فیلم بردار و ابراهیم اطهری به عنوان فیلم بردار پشت صحنه در این نمایش همکاری داشتند.
 این نمایش  از ۲۵ بهمن ماه  الی سوم اسفند ماه ۹۶ در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار به روی صحنه رفت و با استقبال خوب مردم این شهرستان روبرو شد.

 




نظرات کاربران