در حال بارگذاری ...
از میان 244 اثر

راه یافتگان به مرحله بازبینی بخش تئاتر صحنه ای مناطق تئاتر دانشگاهی اعلام شدند

از میان ۲۴۴ اثر ثبت نام شده، آثار راه‌یافته به مرحله بازبینی بخش تئاتر صحنه‌ای مناطق بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، از میان ۲۴۴ اثر ثبت نام شده و متقاضی شرکت در بخش تئاتر صحنه ای مناطق، ۱۵۲ اثر توسط هیئت انتخاب متشکل از پیام لاریان، آرمین جوان و ابوالفضل کاهانی پذیرفته و برای مرحله بازبینی بخش تئاتر صحنه مناطق اعلام گردید.
لذا با توجه به شرایط و ضوابط این بخش مندرج در فراخوان، اسامی آثار پذیرفته شده برای بازبینی در این بخش اعلام شده است؛ که در بخش فایل های ضمیمه قابل دسترسی است.
یادآور می شود، آخرین مهلت ارسال فیلم این آثار برای بازبینی تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ می‌باشد.
لازم به ذکر است فیلم کامل نمایش می‌بایست توسط یک دوربین، بدون برش (کات) و تدوین، در سه نسخه DVD با فرمت mp4 به دبیرخانه جشنواره به آدرس؛ تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، ساختمان معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر، پلاک۴، طبقه۵  ارسال شود.
شایان ذکر است بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری حسین عبداللهی از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ در تهران برگزار می شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با حسین عبداللهی، دبیر بخش دانشجویی جشنواره تئاتر فجر42

اجرای تئاتر با رویکردهای آکادمیک از اهداف جشنواره است
گفت‌وگو با حسین عبداللهی، دبیر بخش دانشجویی جشنواره تئاتر فجر42

اجرای تئاتر با رویکردهای آکادمیک از اهداف جشنواره است

حسین عبداللهی، دبیر بخش دانشجویی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، رونق‌بخشی به حوزه پژوهش و آموزش و نیز اجرای تئاتر با رویکردهای آکادمیک را از مهم‌ترین اهداف این بخش از جشنواره برشمرد.

|

نظرات کاربران