در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «یک + سه» در تالار ادیب نیشابور

نمایش «یک + سه» به نویسندگی کوروش نیک‌پیام و کارگردانی هنرمند جوان نیشابوری احسان اتابکی در محل  تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  نیشابور روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیشابور و فیروزه اظهار کرد: سال‌هاست که هنرمندان خوش قریحه و با ذوق تئاتر این دیار هنر خیز با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی  این  شهر توانسته‌اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایند و اجرای تئاتر در سطح شهرستان نیشابور همیشه با اقبال همشهریان هنردوست همراه بوده است و نمایش «یک + سه»  نیز از این آثار است که توانست مقام‌های ارزنده جشنواره تئاتر بسیج استان خراسان رضوی را به خود اختصاص دهد.

موسی نوکاریزی گفت: نمایش «یک + سه» توسط کوروش نیک پیام به رشته تحریر و توسط احسان اتابکی هنرمند جوان تئاتر نیشابور کارگردانی شده و در این نمایش بازیگران صاحب نام نیشابوری: محمد رضا آسیایی، جعفر خوش بیان، احسان اتابکی و محمد لطیفی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

او در ادامه به داستان این نمایش اشاره و خاطرنشان  کرد: نمایش «یک + سه» نگاهی به دوران با شکوه  دفاع مقدس دارد که با دستمایه طنز ورئال ایثار رزمندگان اسلام را در طول هشت سال جنگ تحمیلی  روایت می‌کند.

نوکاریزی یادآورشد: نمایش «یک + سه» با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، تیپ زرهی 21 امام رضا (ع)، نیروی مقاومت بسیج  و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نیشابور به روی صحنه رفته است.

نمایش «یک + سه»  از روز 5 تا 14 اسفندماه جاری، ساعت 18 در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای عموم اجرا می‌شود.




نظرات کاربران