در حال بارگذاری ...
با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین

علیرضا کوشک جلالی در ورامین کارگاه بازیگری وکارگردانی خلاق برگزار می‌کند

گروه پرنیان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران توسط علیرضا کوشک جلالی کارگاه آموزشی تخصصی بازیگری و کارگردانی خلاق برگزار می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر،گروه پرنیان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران توسط علیرضا کوشک جلالی کارگاه آموزشی تخصصی بازیگری و کارگردانی خلاق برگزار می‌کند.
در این کارگاه آخرین متدهای تئاتر مدرن دنیا  زیر نظرعلیرضا کوشک جلالی نمایشنامه نویس و کارگردان بنام و مطرح بین المللی و دارنده جایزه ویژه نمایشنامه نویسی کشور آلمان برگزار خواهد شد.زمان برگزاری کارگاه چهارشنبه نهم اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح الی 7 بعداز ظهر در محل ورامین میدان رازی فرهنگسرای علامه قطب الدین رازی می باشد. لازم به ذکر است در پایان دوره گواهی شرکت در کلاس به شرکت کنندگان اعطاء میگردد.

علیرضا کوشک جلالی متولّد اول فروردین سال ۱۳۳۷ در شهر تهران می‌باشد. وی عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران است و از سال ۱۹۸۶ در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول کار است. در سال ۱۳۹۳ از طرف وزارت ارشاد، مدرک درجه یک هنری را دریافت کرد و تاکنون بیش از ۴۰ نمایش در آلمان و ۱۵ نمایش  در ایران به روی صحنه برده و جوایز زیادی در زمینه کارگردانی و نویسندگی در فستیوال‌های تئاتری بین‌المللی کسب کرده‌است. کوشک جلالی در سال ۲۰۰۹ نیز برای اولین بار به عنوان کارگردان یک اپرا را در اپرای شهر دورتموند/آلمان به زبان ترکی و آلمانی به صحنه برد.




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک
نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک

حمیدرضا کاظمی‌پور*: یک گروه بازیگران تئاتر در حال آماده‌سازی اجرایی برای صحنه هستند و در خلال آماده‌سازی اثر برای اجرا، نقبی بر فرایندهای پیچیده تولید، آماده‌سازی و پشت‌صحنه تئاتر ...

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران