در حال بارگذاری ...
درخواست آلبرت بیگجانی از فعالان تئاتر کشور

پیش از هر اقدامی با نماینده قانونی فستیوال هایفست ارمنستان مشورت کنید

آلبرت بیگجانی از فعالان تئاتر کشور خواست تا پیش از هر اقدامی درباره حضور، دعوت و اجرای آثار نمایشی خود در فستیوال بین‌المللی هایفست ارمنستان، حتما با نماینده قانونی این فستیوال در ایران مشورت کنند.

آلبرت بیگجانی که چند سالی است بعنوان تنها نماینده قانونی فستیوال بین‌المللی هایفست ارمنستان در ایران شناخته می‌شود و در طول این سال‌ها بواسطه رایزنی‌ها و فعالیت‌های او گروه‌های نمایشی مختلفی از ایران در این فستیوال حضور پیدا کردند، در گفت‌وگو با ایران تئاتر، گفت: متاسفانه برخی گروه ها بدون هماهنگی و رایزنی با جشنواره و یا با صدور اطلاعیه هایی با نام هایفست اقدام به فراخوان، نام نویسی و اعلام حضور در جشنواره را می‌نمایند و حتی مبالغی را نیز بعنوان بودجه و شهریه دریافت می کنند که در نهایت باعث به وجود آمدن شرایط نامطلوبی شده است.
بیگجانی در ادامه افزود: به همین خاطر  می‌خواهم از طریق این گفت‌وگو به طور رسمی از تمام ارگان‌های دولتی و غیردولتی همچون؛ اداره کل هنرهای نمایشی، خانه تئاتر ایران، خانه هنرمندان ایران، اداره تئاتر، تماشاخانه‌های خصوصی و نیمه‌دولتی، گروه‌های تئاتری و کلیه هنرمندان و فعالان هنر نمایش درخواست کنم که پیش از هر اقدامی و یا احیانا پرداخت مبلغ و یا اختصاص بودجه به هر عنوان و به بهانه حضور در این فستیوال به هر شخص غیر، حتما با من بعنوان تنها نماینده فستیوال هایفست در ایران مشورت و هماهنگی‌های لازم را انجام بدهند. چراکه در غیراینصورت اگر کسی به این دلیل متضرر بشود این فستیوال و نماینده این فستیوال در ایران هیچ مسئولیتی در این‌باره نخواهد داشت. 
بیگجانی خاطر نشان کرد: در واقع علت اصلی این درخواست من از جامعه تئاتری پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در این‌باره است.




نظرات کاربران