در حال بارگذاری ...
علاوه بر اجرا تا پایان اسفند ماه

اجرای «خروس زری پیرهن پری» و «علیمردان خان» در نوروز 97 ادامه دارد

نمایش های «خروس زری پیرهن پری» و «علیمردان خان» که تا پایان اسفند ماه در تماشاخانه ارغنون به اجرا های خود ادامه می‌دهد بر آن است تا اجراهای ویژه ای نیز برای ایام تعطیلات عید نوروز سال ۹۷ داشته باشد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه نمایش، نمایش های «خروس زری پیرهن پری» و «علیمردان خان» به تهیه کنندگی و کارگردانی سینا نورائی که در طول مدت یک سال گذشته، مجموعا 120 اجرا به روی صحنه داشته است، به دلیل استقبال مخاطبان و مواجه شدن با درخواست تمدید اجرا ها توسط تماشاگران تا پایان اسفند ماه در عمارت ارغنون (تماشاخانه ارغنون) به اجرا های خود ادامه خواهد داد.
نورائی، دو نمایش خروس زری پیرهن پری (نوشته احمد شاملو) و علیمردان خان (برگرفته از قصه های فولکلور با تغییرات روایی گونه) را با طراحی متفاوت نسبت به اغلب نمایش های کودک و نوجوان و آمیختن آن با نمایش های اصیل ایرانی (از نظر شکل اجرایی) به شیوه موسیقایی، با ساز های سنتی و ملودی های فولکلور و خاطره انگیز به روی صحنه برده است که با توجه به اقبال خوب مخاطبان از این نمایش ها، گروه اجرایی این نمایش به کارگردانی سینا نورائی، بر آن است تا اجراهای ویژه ای برای ایام تعطیلات عید نوروز سال 97 با قصه های خروس زری پیرهن پری، علیمردان خان و خاله سوسکه، برای مخاطبانش به روی صحنه ببرد.
شایان ذکر است که نمایش های علیمردان خان (نمایشی روایت گونه) و خروس زری پیرهن پری تا پایان اسفند ماه روز های پنجشنبه و جمعه هر هفته در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد بود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه بلیط میتوانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان راه‌یافته به بخش رادیوتئاتر جشنواره فجر

شیرین سپه‌راد: با «علیمردان‌خان»، تلنگری به تعلیم و تربیت در جامعه می‌زنیم
گفت‌وگو با کارگردان راه‌یافته به بخش رادیوتئاتر جشنواره فجر

شیرین سپه‌راد: با «علیمردان‌خان»، تلنگری به تعلیم و تربیت در جامعه می‌زنیم

شیرین سپه‌راد، کارگردان نمایش رادیویی «علیمردان‌خان»، می‌گوید موضوع اصلی این اثر، فراموش شدن تعلیم و تربیت درست در جامعه است.

|

نظرات کاربران