در حال بارگذاری ...
  • با حکم دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره ،

    مدیر بازاریابی و تبلیغات جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شد

    طی حکمی از سوی حسین عبدالهی، مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد.

    به گزارش ایران تئاتر طی حکمی از طرف حسین عبدالهی دبیر جشنواره، محمدامین علیزاده به عنوان مدیر بخش بازاریابی و تبلیغات این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

    در حکم صادر شده از سوی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران آمده است:

    «نظر به شایستگی، تخصص و حسن سابقه‌ی جنابعالی در عرصه بازاریابی و تبلیغات، به موجب این حکم به عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره‌مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقاء و اعتلای تئاتر دانشگاهی فراهم گردد. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

    شایان ذکر است طی برنامه ریزی انجام شده، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از تاریخ از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار خواهد شد.




    مطالب مرتبط

    از سوی دبیر جشنواره‌ی تئاتر دانشگاهی :

آثار منتخب برای رقابت در جشنواره‌ منطقه‌ای خلیج فارس اعلام شد
    از سوی دبیر جشنواره‌ی تئاتر دانشگاهی :

    آثار منتخب برای رقابت در جشنواره‌ منطقه‌ای خلیج فارس اعلام شد

    حسین عبداللهی؛ دبیر بیست و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر دانشگاهی آثار منتخب برای رقابت در جشنواره‌ی منطقه‌ای ویژه‌ی متقاضیان استان‌ها به غیر از استان‌های تهران و البرز اعلام کرد.

    |

    از سوی دبیرخانه بیست و یکمین دوره جشنواره

پذیرفته شدگان بخش «تجربه‌های اجرا» جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد
    از سوی دبیرخانه بیست و یکمین دوره جشنواره

    پذیرفته شدگان بخش «تجربه‌های اجرا» جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد

    دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از پذیرفته شدن ۱۳ ایده و طرح اجرایی برای حضور در مرحله بازبینی این بخش از جشنواره خبرداد.

    |

    نظرات کاربران