در حال بارگذاری ...
با حکم دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره ،

مدیر بازاریابی و تبلیغات جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شد

طی حکمی از سوی حسین عبدالهی، مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد.

به گزارش ایران تئاتر طی حکمی از طرف حسین عبدالهی دبیر جشنواره، محمدامین علیزاده به عنوان مدیر بخش بازاریابی و تبلیغات این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

در حکم صادر شده از سوی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران آمده است:

«نظر به شایستگی، تخصص و حسن سابقه‌ی جنابعالی در عرصه بازاریابی و تبلیغات، به موجب این حکم به عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره‌مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقاء و اعتلای تئاتر دانشگاهی فراهم گردد. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

شایان ذکر است طی برنامه ریزی انجام شده، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از تاریخ از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

چراغ جشنواره‌ تئاتر دانشگاهی همچنان خاموش است

چراغ جشنواره‌ تئاتر دانشگاهی همچنان خاموش است

حالا دیگر چندمین سالی است که دانشجویان تئاتر جای خالی جشنواره تئاتر دانشگاهی را حس می‌کنند؛ جشنواره‌ای که زمانی نه‌تنها برای جامعه دانشگاهی که حتی برای بدنه حرفه‌ای تئاتر کشور هم اتفاقی ویژه بود.

|

نظرات کاربران