در حال بارگذاری ...
در مرکز تئاتر دانشگاه لیون

نمایش «آئینه» محصول مشترک ایران و فرانسه به صحنه رفت

نمایش آئینه به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری، محصول مشترک ایران و فرانسه در مرکز تئاتر دانشگاه لیون روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر زندگی؛ نمایش آئینه به کارگردانی جعفر مهیاری با ترکیبی از بازیگران ایرانی و فرانسوی در قالب تئاتر دانشجویی و با حمایت دانشگاه شهر لیون فرانسه و مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران از یکم مارس (دهم اسفندماه) در تئاتر دانشگاه لیون روی صحنه رفته است.
این نمایش که در روزهای گذشته با استقبال دانشجویان و علاقمندان اجرا شد تا چهارم ماه مارس (13 اسفندماه) به کار خود ادامه خواهد داد و در سال آینده در تهران نیز روی صحنه خواهد رفت.
داستان این نمایش درباره درگیری یک زن و مرد فرانسوی است که این دو نفر به دلیل شراکت در کار با یکدیگر دچار اختلاف می‌شوند و در این میان هردو به دلیل عدم سازگاری در کار خود به زندان محکوم می‌شوند ...
این نمایش ترکیبی از دراما و حرکت است و دومین تجربه گروه تئاتر زندگی در این سبک محسوب می‌شود. محمد رحمانی، آرش مسعودی، سحر قادری‌مقدم و راضیه علی‌پور به همراه آندره کورتس، کلرا وارچون، لیلیا ملل، کامیلا اسپینوزا و لیلا رورت بازیگران این نمایش هستند و جولی دبلیس مدیر کمپانی لاروِس (طراح حرکت)، اعظم شکوفه‌پور (دستیار کارگردان) و فرشاد ندایی امور اجرایی و هماهنگی بین الملل دیگر عوامل نمایش آئینه هستند.
لازم به یادآوری است؛ گروه تئاتر زندگی تاکنون آثار مشترک مختلفی را با کمپانی‌های تئاتری از کشورهای، کانادا، آلمان و فرانسه تولید کرده است که آخرین تجربه این گروه همکاری با کمپانی لیتکوس فرانسه بود که اجرای نمایش فراتر از کلمات به کارگردانی جعفر مهیاری را به همراه داشت که در بهمن سال گذشته در تهران و اسفندماه سال گذشته در شهر سن اتین فرانسه روی صحنه رفت

 




نظرات کاربران