در حال بارگذاری ...
در آستانه سال نو

کتاب «چگونه بهترین بازیگر جهان شوم» را عیدی بدهید

با نزدیک شدن به سال نو و به انگیزه تشویق در اهدای کتاب به‌عنوان عیدی سال نو، کتاب «چگونه بهترین بازیگر جهان شوم» با ۲۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر با نزدیک شدن به سال نو و به انگیزه تشویق در اهدای کتاب به‌عنوان عیدی سال نو، کتاب «چگونه بهترین بازیگر جهان شوم» با 25 درصد تخفیف، امضای نویسنده و دریافت از طریق پست پیشتاز از 12 تا 19 اسفند از طریق آیدی تلگرام @sssabet عرضه می‌شود.
در یادداشت ناشر کتاب «چگونه بهترین بازیگر جهان شوم» درباره این اثر آمده است:
«این کتاب تنها درباره بازیگری نیست
این کتابی ست که هر نوجوانی باید بخواند
این کتاب نگاهتان را به «بازی» عوض خواهد کرد. با خواندن این کتاب خواهید دانست بازی فقط به‌قصد وقت گذرانی و سرگرمی انجام نمی شود. بازی فقط مختص کودکان نیست. با خواندن این کتاب خواهید دانست کسی که بازی نکند فردی بیمار است. همچنین خواهید دانست بازی یکی از پیچیده ترین، هوشمندانه ترین و خلاقانه ترین فعالیتهای بشری ست که با اهداف چندگانه: تخلیه تنش و نگرانی، جستجو، حل مسئله، مواجهه با ترسها و نادانی ها، بیان و انتقال مقاصد و نیات، ارتباط، تمرین مهارتهای اجتماعی و ... انجام می گیرد.
این کتاب سعی به اصلاح تصورهای غلط نسبت به «رقص» را دارد. رقص تنها عرضه اندام زیبا، منعطف و چالاک نیست و فقط به‌قصد دل ربایی و خودنمائی انجام نمی گیرد. رقص بیان جسمانی بشر متفکر است. زمانی که زبان و کلام هنوز اختراع نشده بود رقص مهمترین ابزار بیانی بشر بود. همچنین جایی که کلام بی اثر و بی فایده شد؛ بدن متحرک، بدن رقصنده به یاری بشر آمد. رقصیدن بشر هفت دلیل اصلی داشته و دارد که عبارتند از: خواهش و تمنا و عذرخواهی، اعتراض و بیان مخالفت، مبارزه و دفاع از حق و حریم، شادمانی و خلاصی از درد و رنج و گرفتاری و ...
نوجوانی سن طرح کردن مهمترین پرسشهاست. پرسشهای شاید بی پاسخی که تا آخر عمر همراه هر فرد با او باقی می مانند. پرسشهای مهمی چون: من کی ام؟ از کجا آمده ام؟ آمدنم بهر چه بود؟ برای چه باید خوب بود؟ اگر در زندگی فقط خوش بگذرانم؛ عیبی دارد؟! و ... .
«آئین ها و اساطیر» پاسخ های گوناگون بشر به این پرسشها هستند. در این کتاب با تعاریف، ریشه ها و ابعاد مختلف آئین و اسطوره آشنا خواهید شد.»
بهای این عیدی جهت ارسال به تمامی نقاط کشور 23 هزار تومن است. 12750 تومان (تخفیف 25% قیمت روی جلد کتاب) + هزینه پست پیشتاز
شیوه سفارش کتاب
اطلاعات ذیل را به آیدی تلگرام @sssabet ارسال نمائید:
1- نام و نام خانوادگی فردی که می خواهید این کتاب به نام امضاء شود.
2- نشانی دقیق پستی همراه با کد پستی
3- شماره تماس ضروری
4- واریز وجه
5- ارسال تصویر پرینت واریزی

نکات مهم:
الف- پس از انجام مراحل فوق، بارکد پیشتاز جهت رهگیری مرسوله در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
ب- این آگهی تنها و تنها به مدت یک هفته یعنی از 12 تا 19 اسفند اعتبار دارد. این مهلت غیرقابل تمدید است.
ج- برای سفارش تعداد بالای کتاب حتمی پیش از واریز با آیدی تلگرام @sssabet تماس گرفته و از هزینه پست اطلاع حاصل فرمائید.




نظرات کاربران