در حال بارگذاری ...
با حکم کوروش زارعی

اعضای شورای سیاستگذاری دفتر تعزیه حوزه هنری منصوب شدند

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در احکامی جداگانه، استاد داود فتحعلی‌بیگی، دکتر محمدحسین ناصربخت، دکتر اردشیر صالحپور، عظیم موسوی و سیدمحسن هاشمی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری دفتر تعزیه و آیین‌های نمایشی منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر،  کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در احکامی جداگانه  داود فتحعلی‌بیگی،  محمدحسین ناصربخت،  اردشیر صالحپور، عظیم موسوی و سیدمحسن هاشمی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری دفتر تعزیه و آیین‌های نمایشی منصوب کرد.
در حکم هر کدام از این اعضا آمده: «نظر به تجربیات ارزنده‌ی جنابعالی و تخصص قابل اتکاء و دانش قابل اعتنای شما در حوزه‌ی تعزیه و آئین‌های نمایشی، بدینوسیله بنابر پیشنهاد مسئول دفتر تعزیه و آئین‌های نمایشی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، به عنوان عضو شورای سیاستگزاری دفتر تعزیه و آئین‌های نمایشی این مرکز منصوب می‌شوید. باشد در این مسئولیت منشأ خیر باشید و بر قوام این آئین‌های ارزنده در پیکره تئاتر کشور یاری رسانید.»
خاطرنشان می‌شود در آذرماه سال جاری با حکم کوروش زارعی، دفتر تعزیه و آیین‌های نمایشی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، افتتاح و محسن میرزا‌‌علی به عنوان مدیر این دفتر منصوب شد.




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند
مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد از سخنانش درباره نبود انضباط مالی در چهل‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر سوءبرداشت شده و منظور او زیرسوال بردن زحمت‌های برگزار کنندگان این رویداد بین‌المللی نبوده است.

|

نظرات کاربران