در حال بارگذاری ...
مقارن با روز تکریم مقام مادر

چهاردهمین پاراگراف ویژه ثریا قاسمی منتشر شد

چهاردهمین شماره ماهنامه پاراگراف ویژه ثریا قاسمی مقارن با روز تکریم مقام مادر (۱۸ اسفند ۹۶) منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر ماهنامه هنرهای نمایشی پاراگراف که می‌کوشد هر شماره خود را به شکل پرونده، به یک چهره ماندگار در عرصه‌های هنرهای نمایشی (سینما، تئاتر و تلویزیون) اختصاص دهد، در چهاردهمین شماره‌ خود به سراغ "ثریا قاسمی" رفته که بارها در دوران فعالیت حرفه‌ای خود در نقش "مادر" ظاهرشده و خوش درخشیده است.
در این شماره از پاراگراف، گفت‌وگوی مفصلی با "ثریا قاسمی" درباره زندگی و آثار او صورت گرفته است. علاوه بر آن یادداشت‌ها و دل نوشته‌هایی از: علیرضا افخمی، محمدمهدی دادگو، کامبیز دیرباز، کتایون ریاحی، محمدعلی سجادی، خسرو سینایی، منوچهر شاهسواری، صدرالدین شجره، میکائیل شهرستانی، مهدی صباغ‌زاده، یدالله صمدی، دکتر اکبر عالمی، دکتر محمود عزیزی، محمدمهدی عسگرپور، حسن فتحی، دکتر محمدهادی کریمی، حمید لبخنده، دکتر کتایون نجفی‌زاده، منوچهر والی‌زاده، ابراهیم وحیدزاده و اصغر هاشمی درباره ابعاد شخصیتی و آثار سینمایی، تلویزیونی و نمایشی "ثریا قاسمی" منتشر شده است.
در بخش دیگری از این شماره، گفت‌وگوهایی نیز با فرزندانِ این چهره ماندگار (بنفشه و بهروز برفراز) صورت گرفته که در آن به ابعاد خانوادگی، شخصی و حقیقی این چهره ماندگار پرداخته شده است.
علاوه بر این عکس‌های کمتر دیده شده و یا دیده نشده‌ای از‌ زندگی شخصی و حرفه‌ای وی در بخش پایانی و آلبوم خاطرات این شماره از پاراگراف به چاپ رسیده است.
صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه "پاراگراف"، بهاره برهانی و سردبیر آن، محمدرسول صادقی است. چهاردهمین شماره این ماهنامه، در 80 صفحه گلاسه و تمام رنگی، با قیمت 9 هزار تومان تنها از طریق شهرکتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان است.
گفتنی است پخش ققنوس به نشانی: تهران، میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید (اردیبهشت)، بن بست مبین، پلاک 4 (تلفن:66460099) توزیع ماهنامه پاراگراف را به عهده دارد.

 




نظرات کاربران