در حال بارگذاری ...
به کارگردانی آتیلا پسیانی

«دیابولیک: رومئو و ژولیت» در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود

پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی از فردا پنجشنبه ۲۴ اسفند آغاز می شود. این نمایش که از پرمخاطب ترین آثار تماشاخانه ایرانشهر طی سال های گذشته بوده از ۱۵ فروردین ۹۷ بار دیگر به صحنه می رود.

به گزارش مشاور رسانه ای نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت»، پیش فروش اینترنتی بلیت این اثر نمایشی که قرار است از ۱۵ فروردین ۹۷ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، از فردا ۲۴ اسفند در سایت تیوال آغاز می شود.
پیش فروش اینترنتی بلیت «دیابولیک: رومئو و ژولیت» از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۴ اسفند در سایت تیوال آغاز  می شود. مخاطبان و علاقه مندان می توانند در ۳ روز ابتدایی فروش بلیت، از تخفیف در نظر گرفته شده بهره مند شوند.
این اثر نمایشی پیش از این در آذر و دی سال 95 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت و یکی از پرمخاطب ترین آثار این مجموعه تئاتری طی سال های گذشته لقب گرفت.
«دیابولیک: رومئو و ژولیت» که توسط محمد چرمشیر و بر اساس اثر ویلیام شکسپیر نوشته شده است، با طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی به صحنه می رود.
در این اثر نمایشی، نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، خسرو پسیانى، اصغر پیران، نوید جهانزاده، روح الله حق گوى لسان، ناز شادمان، مهدى صدر، دایانا فتحى، داوود ونداده و فاطمه نقوی به ایفای نقش می پردازند.
«دیابولیک: رومئو و ژولیت» توانست لوح تقدیر و تندیس بازیگری زن مسابقه بین الملل سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را توسط فاطمه نقوی از آن خود کند و بامداد افشار آهنگساز و طراح صدای این نمایش نیز کاندیدای بهترین طراحی صدا در بخش مسابقه بین الملل جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر شد.

 




مطالب مرتبط

نمایشگاه «شب عکس تئاتر» افتتاح شد

ثمره 40 سال دوستی حمید جبلی و آتیلا پسیانی
نمایشگاه «شب عکس تئاتر» افتتاح شد

ثمره 40 سال دوستی حمید جبلی و آتیلا پسیانی

حمید جبلی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و جشن «شب عکس تئاتر» در خانه هنرمندان، با اشاره به دوستی 40 ساله‌اش با آتیلا پسیانی، عکس‌هایش از آثار به صحنه رفته گروه تئاتری «بازی» را به نمایش گذاشت.

|

نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است
نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است

بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس» با بیان این‌که متن خوب راهنمای بازیگر است، از برتری تئاتر به نسبت سینما، به‌واسطه فرصتی که برای تمرین و کشف ریزه‌کاری‌های نقش به بازیگر می‌دهد، گفتند.

|

نظرات کاربران