در حال بارگذاری ...
ویژه برنامه‌های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برای نوروز 97 اعلام شد

از استندآپ کمدی فرهاد منتصر تا نمایش‌های طنز در برج آزادی

مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در نوروز ۹۷ با برگزاری ویژه برنامه‌ای متنوع و شاد، سال نو را با میزبان از اهالی پایتخت و مسافران نوروزی آغاز می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، نعمت‌اله پایان رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی ضمن تبریک شکفتن جشن نوروز برای هموطنانمان و آرزوی شادی، اندیشه‌ای پویا و برخورداری از نعمات خدادادی برای در همه سال جدید، با بیان اینکه امسال این مجموعه برای آغاز سال برنامه‌های متنوعی تدارک دیده، گفت: مجموعه برج آزادی با حمایت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و همکاری شهرداری منطقه ۹ تهران در این روزها برنامه‌های ویژه‌ای برای گردشگران نوروزی و همچنین شهروندان تهرانی تدارک دیده و طبق روال هر ساله در روزهای نوروزی درهای بام برج آزادی نیز به روی بازدیدکنندگان گشوده خواهد شد.

رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در ادامه با اشاره به برپایی سفره هفت سین نوروزی که به همت سهیلا رضائیان در داخل برج چیده می‌شود، افزود: برپایی جشنواره و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی نوروزگاه ۹۷، نمایشگاه‌های تجسمی، اجرای مراسم آیینی اقوام ایرانی، برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، اجرای انواع موسیقی محلی و اقوام ایرانی و همچنین اجرای نمایش طنز در کنار استندآپ کمدی فرهاد منتصر از جمله برنامه‌هایی هستند که برای نوروز تدارک دیده شده است.

گفتنی است، ویژه برنامه‌های بهارانه مجموعه برج آزادی از روز 2 تا 12 فروردین‌ماه ۹۷ از ساعت ۹ تا ۲۰  در میدان و برج آزادی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

نمایش «شور تماشایی من» که دربرگیرنده آیین‌های سنتی و فولکلوریک مناطق مختلف ایران است، با حضور 50 بانوی اجراگر و پنج گروه حرکتی، در سالن اصلی برج آزادی اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران