در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران خبر داد

 مطالبات هنرمندان تا آغاز سال جدید پرداخت می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از پرداخت بخش عمده مطالبات هنرمندان و گروه‌های نمایشی که در سال ۹۶ با انجمن همکاری داشته‌اند تا آغاز سال جدید خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، امیرحسین شفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران ضمن عرض تبریک مناسبت فرارسیدن سال جدید به اهالی تئاتر،گفت: با حمایت و پیگیری‌های جناب آقای مریدی مدیرکل ارشاد استان تهران، مطالبات مربوط به فعالیت هنرمندان و گروه‌های نمایشی در سال ۱۳۹۶ از امروز ۲۷ اسفندماه تا ۱ فروردین ۱۳۹۷ پرداخت می‌شود.
او ادامه داد: فعالیت هنرمندان شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح شهرستان‌های استان تهران ، برپایی جشنواره‌ها، تولید آثار و اجرای عمومی آنها در شهرستان‌ها می شود.
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران ادامه داد: پرداخت مطالبات شامل بخش قابل توجهی از فعالیت‌های سال ۹۶ است که تا ۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ به هنرمندان پرداخت می‌شود.
بر اساس سخنان امیرحسین شفیعی، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران طی روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه فعال است و هنرمندان می‌توانند برای دریافت وجوه معوقه و چک‌های خود تا ساعت ۱۷ به انجمن واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان امام خمینی مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران