در حال بارگذاری ...

پیام تبریک مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی روایت فتح به شهرام کرمی

در پی انتصاب شهرام کرمی بعنوان مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرنصیربیگی مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی روایت فتح پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایران تئاتر، در متن پیام امیر نصیربیگی آمده:

برادرارجمند جناب آقای شهرام کرمی/ با اهدا سلام و تهیت

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی تبریک عرض می‌نمایم. بی‌شک مدیریت و هدایت صحیح خیل کثیر هنرمندان و فعالان حوزه هنر نمایش کشور و استفاده موثر از منابع مادی و معنوی و نیز ضرورت بکارگیری افراد متعهد و متخصص در امور مربوطه می تواند به رشد و بالندگی بیش از پیش این هنر فاخر در کشور بیانجامد.

امید است با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه هنرمندان فعال در تئاتر کشور، شاهد اعتلا و پیشرفت روزافزون هنر نمایش به ویژه حمایت از جریان ارزشمند، ریشه دار و ماندگار تئاتر مقاومت باشیم.

اینجانب در آستانه سال جدید، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی وقفه و خالصانه برادر عزیز و گرنقدر جناب آقای مهدی شفیعی، رشد و توسعه همه جانبه جامعه تئاتر ایران، رشد کمی و کیفی آثار ارزشی منطبق بر اصول و موازین شرعی و عرفی و همچنین توسعه حداکثری زیرساختهای موجود تا رسیدن به وضع مطلوب و نیز دوام توفیقات جنابعالی را در صیانت از ارزش ها، در سنگر مقدس جبهه فرهنگی ایران اسلامی ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواهانیم.




نظرات کاربران