در حال بارگذاری ...

نقش‌آفرینی مرتضی اسماعیل کاشی در «لیرشاه» مسعود دلخواه

مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر برگزیده سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر در نمایش «لیرشاه» به کارگردانی مسعود دلخواه در نقش دلقک ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر، مسعود دلخواه کارگردان نمایش «لیرشاه» که قصد دارد این اثر نمایشی را تیر و مردادماه سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه ببرد، درباره وضعیت گروه بازیگری این اثر نمایشی گفت: پیش از این حضور اکبر زنجانپور برای ایفای نقش شاه لیر در این اثر نمایشی قطعی شده بود و به تازگی مرتضی اسماعیل کاشی و رحیم نوروزی نیز به جمع بازیگران نمایش «لیرشاه» پیوسته‌اند.

او در ادامه توضیح داد: قرار است در نمایش «لیرشاه»، مرتضی اسماعیل کاشی ایفاگر نقش دلقلک و رحیم نوروزی ایفاگر نقش دوک کورنوال باشند. همچنین شیما میرحمیدی نیز به عنوان طراح صحنه و لباس این نمایش حضور دارد.

دلخواه اظهار کرد: به زودی گروه بازیگران نمایش «لیرشاه» کامل و تمرین‌هایمان آغاز می‌شود.

کارگردان نمایش «لیرشاه» درباره زمان آغاز تمرین های این اثر نمایشی، گفت: قرار است روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه با عوامل و بازیگران نمایش یک جلسه معارفه داشته باشیم تا شیوه اجرایی خود را برای گروه و طراح‌ها بیان کنم.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در جشنواره پانتومیم زنجان

اکبر صادقی: خاصیت پانتومیم، حرکت‌محور بودن آن است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در جشنواره پانتومیم زنجان

اکبر صادقی: خاصیت پانتومیم، حرکت‌محور بودن آن است

اکبر صادقی، نویسنده و کارگردان نمایش «لیرشاه» با بیان اینکه خاصیت پانتومیم، حرکت‌محور بودن آن است، می‌گوید ارتباطات بین‌الملل باعث شد ما برای اجرا به سمت پانتومیم به عنوان یک زبان جهانی برویم. 

|

نظرات کاربران