در حال بارگذاری ...
با اعلام آمار مخاطبان و فروش 5 نمایش مشخص شد‌

تماشاخانه ایرانشهر میزبان بیش از هجده هزار مخاطب

با پایان اجرای عمومی ۵ اثر نمایشی، روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر آمار این نمایش ها را ۱۸۱۵۹ نفر اعلام کرد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش‌های «فهرست مردگان» به کارگردانی رضا ثروتی با 3 هزار و 613 مخاطب، «شلتر» به کارگردانی امین میری با ۳ هزار و 237 مخاطب، «پیانیستولوژی» به کارگردانی محمدحسن نیازی با 1 هزار 644 مخاطب ، «گل» به کارگردانی یاسر خاسب با 945 مخاطب و «زندانی خیابان دوم» به کارگردانی مه لقا باقری با 8 هزار 720 مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.
نمایش‌های «زندانی خیابان دوم»، «شلتر»، «فهرست مردگان»، «پیانیستولوژی»و «گل»که به ترتیب  در ماهای بهمن و  اسفند اجرای عمومی خود را در سالن‌های استاد ناظرزاده و استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند به ترتیب 7، 19 و 25 اسفند سال 96  به کار خود در این مجموعه پایان دادند.
نمایش «زندانی خیابان دوم» به کارگردانی مه لقا باقری در 37 اجرای خود پذیرای 8 هزار و 720 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 2630 مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۳۰ هزارتومانی 5592 مخاطب با بلیت‌های 35و40 هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 494 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
فروش نمایش «زندانی خیابان دوم» طی 37 اجرا مبلغ 295 میلیون و 879 هزار تومان بوده است.
نمایش «شلتر» به کارگردانی امین میری نیز در 31 اجرای خود پذیرای ۳ هزار و 237 مخاطب بود. از این تعداد 9مخاطب با بلیت‌های 15 هزارتومانی و 2882 مخاطب با بلیت 25 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 346 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.
فروش نمایش «شلتر» طی 31 اجرا مبلغ ۷۲ میلیون و 185 هزار تومان بوده است.
نمایش «فهرست مردگان» به کارگردانی رضا ثروتی نیز در 30 اجرای خود پذیرای 3 هزار 613 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 1359مخاطب با بلیت‌های 25و20،15 هزارتومانی، 1920 مخاطب با بلیت 30،35و ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 346 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان این اثر نمایشی را دیدند.
فروش نمایش «فهرست مردگان» طی 30 اجرا مبلغ 108 میلیون و 436 هزار تومان بوده است.
نمایش «پیانیستولوژی» به کارگردانی محمد نیازی نیز در 11 اجرای خود پذیرای 1 هزار 644 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 624 مخاطب با بلیت‌های ۱۵ ،۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، 872 مخاطب با بلیت 35 هزارتومانی این اثر نمایشی را دیدند. همچنین تعداد 148 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
فروش نمایش «پیانیستولوژی» طی 11 اجرا مبلغ 46 میلیون و 433 هزار تومان بوده است.
نمایش «گل» به کارگردانی یاسر خاسب نیز در 12 اجرای خود پذیرای 945 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 128 مخاطب با بلیت‌های 20 هزارتومانی و 670 مخاطب با بلیت های 25و 30  هزارتومانی این اثر نمایشی را دیدند. همچنین تعداد 147 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
فروش نمایش «گل» طی 12 اجرا مبلغ 21  میلیون و 245 هزار تومان بوده است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران